Η έρευνα στην εκπαίδευση: εφαρμογές στη γλωσσική και διαπολιτισμική εκπαίδευση

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

2025-10-01 - 2026-06-30 ( 450 ώρες )

ΜΕΘΟΔΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ:

Εξ αποστάσεως

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΚΠΤΩΣΗΣ:

Βάσει εκπτωτικής πολιτικής

ECTS:
15
Δίδακτρα:
350 ευρώ
Υπεύθυνος Προγράμματος:
Μιχάλης Χριστοδούλου
Η υποβολή αιτήσεων ολοκληρώνεται στις
15-09-2025

Η έρευνα στην εκπαίδευση: εφαρμογές στη γλωσσική και διαπολιτισμική εκπαίδευση

Η υποβολή αιτήσεων ολοκληρώνεται στις

15-09-2025

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Σύντομη Περιγραφή

    Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) σας καλωσορίζει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα  με τίτλο Η έρευνα στην εκπαίδευση: εφαρμογές στη γλωσσική και διαπολιτισμική εκπαίδευση” διάρκειας 450 διδακτικών ωρών, το οποίο θα διεξαχθεί και θα υλοποιηθεί με την μέθοδο της εξ αποστάσεως – ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης

    Το πρόγραμμα έχει στόχο την κατάρτιση και εξειδίκευση επιστημόνων σε βασικές έννοιες της εκπαιδευτικής έρευνας και στον τρόπο εφαρμογής τους σε συγκεκριμένα πεδία των επιστημών της εκπαίδευσης, όπως είναι τα πεδία  της γλωσσικής και της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα φιλοδοξεί να καλύψει επιμορφωτικές ανάγκες συμμετεχουσών/όντων οι οποίες/οι επιθυμούν να εξοικειωθούν με βασικές έννοιες της εκπαιδευτικής έρευνας και να διερευνήσουν τους τρόπους εφαρμογής τους στα προαναφερθέντα πεδία των επιστημών της εκπαίδευσης. Είναι χωρισμένο σε τρεις θεματικές οι οποίες καλύπτουν α) τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες οι οποίες σχετίζονται με το πεδίο της εκπαιδευτικής έρευνας γενικά, β) την εξειδίκευση και εφαρμογή τους στο πεδίο της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας και γ) την εξειδίκευση και εφαρμογή τους στο πεδίο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης.  Το πρόγραμμα φιλοδοξεί να καλύψει επιμορφωτικές ανάγκες για ερευνητικές δεξιότητες οι οποίες θα ενδυναμώσουν την επαγγελματική ανάπτυξη συμμετεχουσών/όντων που εργάζονται στις τυπικές, μη τυπικές και άτυπες δομές της εκπαίδευσης. Το πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως σε:

    • εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων,
    • εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων σε πλαίσια πέραν του σχολείου (π.χ. μη τυπική εκπαίδευση),
    • στελέχη εκπαίδευσης (συντονίστριες/στές εκπαιδευτικού έργου, διευθύντριες/ντές),
    • εκπαιδευτικούς ξένων γλωσσών όλων των βαθμίδων
    • ειδικούς παιδαγωγούς
    • κοινωνικές/ούς λειτουργούς, ψυχολόγους, λογοθεραπεύτριες/ευτές, εργοθεραπεύτριες/ευτές,
    • απόφοιτες/ους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΕΙ/ ΑΤΕΙ/ ΤΕΙ),
    • δημόσιους υπαλλήλους
    • υπαλλήλους Τοπικής και Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης.

    Οι συμμετέχουσες/οντες λαμβάνουν Πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Το πρόγραμμα είναι μοριοδοτούμενο σύμφωνα με τον ακόλουθο σύνδεσμο. Μοριοδοτούμενα επιμορφωτικά προγράμματα – Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης

    Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο Μιχάλης Χριστοδούλου, μόνιμος Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος ΠΤΔΕ του ΑΠΘ, του οποίου το γνωστικό αντικείμενο είναι η μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας.

    Στο πρόγραμμα διδάσκουν οι:

    • Μιχάλης Χριστοδούλου, μόνιμος Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος ΠΤΔΕ του ΑΠΘ
    • Βίκυ Κάντζου, μόνιμη Επίκουρη Καθηγήτρια,
    • Δρ Φωτεινή Καλογερογιάννη, Μεταδιδακτορική ερευνήτρια ΑΠΘ και πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια στο Μητρώο Εκπαιδευτριών/των του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ.

    Οι διδάσκουσες/οντες του προγράμματος έχουν πολυετή ερευνητική εμπειρία και εξειδίκευση στις γνωστικές περιοχές τις οποίες το πρόγραμμα φιλοδοξεί να καλύψει.

    Έναρξη προγράμματος: Οκτώβριος 2025

    Λήξη προγράμματος: Ιούνιος 2026

    Διάρκεια: 450 διδακτικές ώρες

    Κόστος: 350 ευρώ

    Παρέχεται εκπτωτική πολιτική: Ναι

    Παρέχεται πιστοποιητικό επιμόρφωσης/ ECTS: Πιστοποιητικό εξειδικευμένης επιμόρφωσης / 15 ECTS

    Αιτήσεις γίνονται δεκτές από 06.05.2025 έως 15.09.2025

    Διδακτικό προσωπικό

    O Μιχάλης Χριστοδούλου είναι Επίκουρος καθηγητής Μεθοδολογίας Εκπαιδευτικής Έρευνας, στο ΠΤΔΕ – ΑΠΘ. Έχει σπουδάσει κοινωνιολογία και φιλοσοφία σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Η διδακτορική του διατριβή εντάσσεται στο πεδίο των επιστημών της εκπαίδευσης και αφορούσε την εξέταση του τρόπου σχηματισμού της κοινωνικής ταυτότητας μαθητριών/τών με τη χρήση μεικτών μεθόδων. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα και οι δημοσιεύσεις του εστιάζουν στην ανάλυση ποιοτικών δεδομένων, την ανάλυση δεδομένων μεικτών μεθόδων και την επιστημολογία της κοινωνικής έρευνας. ‘Έχει συμμετάσχει σε χρηματοδοτούμενα ερευνητικά έργα εκπαιδευτικής έρευνας στα οποία η συμβολή του αφορούσε στον ερευνητικό σχεδιασμό και την ανάλυση δεδομένων.

    Η Βασιλική (Βίκυ) Κάντζου είναι Επίκουρη Καθηγήτρια με γνωστικό αντικείμενο «Διδακτική της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας» στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και διαθέτει μεταπτυχιακό δίπλωμα στη «Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας». Το 2010 ολοκλήρωσε τη διδακτορική της διατριβή στο ίδιο πανεπιστήμιο, στο πεδίο της κατάκτησης της ελληνικής ως πρώτης και ως δεύτερης γλώσσας. Η μεταδιδακτορική της έρευνα εστίασε στην ανάπτυξη των πληροφοριακών κειμένων. Συνεργάστηκε επί 12 χρόνια με το Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου / Ε.Κ. Αθηνά, στο Τμήμα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας, συμμετέχοντας σε ευρωπαϊκά και εθνικά ερευνητικά και αναπτυξιακά έργα στους τομείς της Υπολογιστικής Γλωσσολογίας και της Τεχνολογικά Υποβοηθούμενης Γλωσσικής Εκμάθησης.

    Η Φωτεινή Καλογερογιάννη είναι μεταδιδακτορική ερευνήτρια του ΑΠΘ και εντεταλμένη διδάσκουσα στο τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας με αντικείμενα διδασκαλίας που αφορούν τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και τη διαπολιτισμική διδακτική. Συμμετέχει από το 2014 έως σήμερα σε ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα για την ένταξη και την εκπαίδευση των μαθητριών/τών Ρομά και σε προγράμματα επιμόρφωσης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση και συμβουλευτική. Από το 2020 συνεργάζεται με το Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ για την υλοποίηση της πρακτικής άσκησης των φοιτητών/τριών του ΠΜΣ «Θεωρία, Πράξη & Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου». Ακόμη, συμμετέχει ως συνδιδάσκουσα στο μάθημα «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση» στο πλαίσιο του ΠΜΣ Διαπολιτισμική Επικοινωνία του ΑΠΘ. Από το 2021 έως το 2024 εκπόνησε τη μεταδιδακτορική της έρευνα στο τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με θέμα τη διερεύνηση της λεξιλογικής ικανότητας και της χρήσης λεξικών μαθητών/τριών από κοινότητες Ρομά.

  • Στόχος του προγράμματος

    Το πρόγραμμα στοχεύει να ενισχύσει τις δεξιότητες των συμμετεχουσών/όντων στην εκπαιδευτική έρευνα, προσφέροντας εξειδικευμένη κατάρτιση στις βασικές μεθόδους και πρακτικές του πεδίου. Μέσα από στοχευμένες δραστηριότητες και πρακτική καθοδήγηση, οι συμμετέχουσες/οντες θα αποκτήσουν γνώσεις που καλύπτουν όλα τα στάδια της ερευνητικής διαδικασίας, από τον σχεδιασμό και τη συλλογή δεδομένων έως την ανάλυση, ερμηνεία και διάχυση αποτελεσμάτων. Το πρόγραμμα ανταποκρίνεται στις τρέχουσες εξελίξεις στον χώρο των επιστημών της εκπαίδευσης, όπως το ενδιαφέρον για την ενίσχυση της μεθοδολογικής διαφάνειας και η εφαρμογή αρχών της ανοιχτής επιστήμης. Οι συμμετέχουσες/οντες θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν πρακτικές που ενισχύουν την ποιότητα και την αξιοπιστία των ερευνητικών τους έργων.

  • Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Ολοκληρώνοντας το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, οι συμμετέχουσες/συμμετέχοντες θα μπορούν να εφαρμόζουν σύγχρονες μεθόδους έρευνας σε πεδία όπως η γλωσσική και η διαπολιτισμική εκπαίδευση, βελτιώνοντας τηνεπαγγελματική τους πορεία και συμβάλλοντας στην ανάπτυξη υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικής έρευνας. Ειδικότερα, ως προς τις γνώσεις τους, θα μπορούν

    • Να γνωρίζουν τα είδη της εκπαιδευτικής έρευνας και τα βασικά ερευνητικά σχέδια
    • Να εντοπίζουν το κατάλληλο είδος δειγματοληψίας ανάλογα με το ερευνητικό σχέδιο
    • Να κατανοούν τις βασικές μορφές δειγματοληψίας

    Ως προς τις δεξιότητες που αναμένεται να αποκτήσουν, οι συμμετέχουσες/οντες θα μπορούν

    • Να είναι σε θέση να κατασκευάζουν εργαλεία συλλογής δεδομένων
    • Να εντοπίζουν μηχανές αναζήτησης επιστημονικών άρθρων
    • Να είναι σε θέση να επεξεργάζονται δεδομένα από μηχανές αναζήτησης άρθρων
    • Να αναπτύσσουν δεξιότητες ερευνητικής συνεργασίας και ομαδικού πνεύματος
    • Να καταρτίζουν ερευνητικό σχέδιο εκπαιδευτικής έρευνας ανάλογα με τις ανάγκες που απαιτούνται κατά περίπτωση

     

  • Σε ποιους απευθύνεται

    Το πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως σε

    • εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων σε πλαίσια πέραν του σχολείου (π.χ. μη τυπική εκπαίδευση),
    • στελέχη εκπαίδευσης (συντονίστριες/ιστές εκπαιδευτικού έργου, διευθύντριες/ντες),
    • εκπαιδευτικούς ξένων γλωσσών όλων των βαθμίδων
    • ειδικούς παιδαγωγούς
    • κοινωνικές/ούς λειτουργούς, ψυχολόγους, λογοθεραπεύτριες/ευτές, εργοθεραπεύτριες/ευτές,
    • απόφοιτες/ους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΕΙ/ ΑΤΕΙ/ ΤΕΙ),
    • δημόσιους υπαλλήλους
    • υπαλλήλους Τοπικής και Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης
  • Κριτήρια επιλογής

    Αίτηση συμμετοχής μπορούν να υποβάλουν όλες οι παραπάνω κατηγορίες.

    Προαπαιτούμενα για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα:

    • Πρόσβαση στο Διαδίκτυο
    • Κατοχή προσωπικού email
    • Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών

    Απαραίτητα κριτήρια επιλογής: Πτυχίο ΑΕΙ και Βιογραφικό Σημείωμα. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα

    Η Αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από τα ακόλουθα δικαιολογητικά, τα οποία μπορούν να αποστείλουν στο email: realie@eled.auth.gr

    1. Πτυχίο ΑΕΙ
    2. Βιογραφικό σημείωμα
    3. Υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα δηλώνεται ότι «τα υποβληθέντα έγγραφα είναι αληθή» (σχετικό υπόδειγμα παρατίθεται στην ιστοσελίδα ΚΕΔΙΒΙΜ

    4. Δικαιολογητικό έγγραφο για την έκπτωση (όπου απαιτείται)

  • Μέθοδος Υλοποίησης

    Το επιμορφωτικό πρόγραμμα υλοποιείται αποκλειστικά με τη μέθοδο της εξ αποστάσεως ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης και η διάρκειά του είναι 450 ώρες οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

    170 ώρες εξοικείωση με τις βασικές αρχές της εκπαιδευτικής έρευνας

    140 ώρες εφαρμογές της εκπαιδευτικής έρευνας στο πεδίο της γλωσσικής εκπαίδευσης

    140 ώρες εφαρμογές της εκπαιδευτικής έρευνας στο πεδίο της εκπαίδευσης σε περιβάλλοντα ετερότητας

     

  • Πρόγραμμα Σπουδών

    Το πρόγραμμα είναι χωρισμένο σε τρεις θεματικές ενότητες. Η πρώτη ενότητα έχει τίτλο Εισαγωγή στην εκπαιδευτική έρευνα και την ανάλυση δεδομένων (διδάσκων Μιχάλης Χριστοδούλου), και έχει στόχο να εξοικειώσει τους/τις μετέχουσες/οντες στις βασικές αρχές εκπαιδευτικής έρευνας (ερευνητικά σχέδια, δειγματοληψία, κατασκευή εργαλείων συλλογής δεδομένων και ανάλυση ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων), διάρκειας 170 ωρών. Η δεύτερη ενότητα έχει τίτλο Εισαγωγή στην έρευνα στο πεδίο της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας και της γλωσσικής διδασκαλίας και έχει στόχο να εισάγει τους τους/τις μετέχουσες/οντες στην έρευνα σχετικά με τις δεξιότητες προφορικού και γραπτού λόγου και με τον τρόπο εφαρμογής τους σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, διάρκειας 140 ωρών. Η τρίτη ενότητα έχει τίτλο Εφαρμογές της εκπαιδευτικής έρευνας στο πεδίο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και έχει στόχο να εισάγει τους/τις μετέχουσες/οντες στην έρευνα για τα αναλυτικά προγράμματα στην διαπολιτισμική εκπαίδευση, για την επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών σε περιβάλλοντα ετερότητας και για την διδασκαλία σε πολυπολιτισμικές τάξεις (διάρκεια 140 ωρών)

  • Εκπαιδευτικό Υλικό / Παροχές
    1. Οι συμμετέχουσες/οντες θα έχουν πρόσβαση σε
    • πλατφόρμα moodle
    • Εκπαιδευτικό υλικό (άρθρα και βιβλία ανοιχτής πρόσβασης)
    • Μοριοδότηση σε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ
    • Συμμετοχή σε forum
    • Συνεργασία με τις/τον διδάσκουσες/οντα

     

  • Υποχρεώσεις και Δικαιώματα Εκπαιδευομένων

    Α. Υποχρεώσεις Εκπαιδευομένων: 

    1. Η συμμετοχή στα προγράμματα του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ συνεπάγεται την πλήρη αποδοχή του Οδηγού Σπουδών του προγράμματος και του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ.
    2. Η παρουσία των επιμορφούμενων στα εκπαιδευτικά προγράμματα είναι υποχρεωτική. Στα προγράμματα που υλοποιούνται με φυσική παρουσία, όπως και σε αυτά που υλοποιούνται με τη μέθοδο της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, η φοίτηση είναι γενικώς υποχρεωτική και το όριο απουσιών δεν μπορεί να υπερβαίνει το 10% των προβλεπόμενων ωρών εκπαίδευσης. Η παρακολούθηση της ασύγχρονης εκπαίδευσης υλοποιείται σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα μελέτης που έχει ορισθεί από κάθε πρόγραμμα.
    3.   Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχουσες/συμμετέχοντες θα πρέπει:
    • το ποσοστό των απουσιών να μην υπερβαίνει το 10% των προβλεπόμενων ωρών εκπαίδευσης,
    • να έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία την προβλεπόμενη εξέταση,
    • να έχουν καταβάλει το σύνολο των διδάκτρων μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2025

    Β. Δικαιώματα Εκπαιδευομένων: 

    1. Οι εκπαιδευόμενες/οι ενημερώνονται από το Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης του ΚΕΔΙΒΙΜ για κάθε είδους πληροφορία που άπτεται της λειτουργίας του Κέντρου.
    2. Οι εκπαιδευόμενες/οι υποστηρίζονται ηλεκτρονικά μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας από τις/ τους εκπαιδεύτριες/τές, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, για την επίλυση αποριών και την παροχή διευκρινίσεων σχετιζόμενων με τις θεματικές ενότητες του προγράμματος.
    3. Οι εκπαιδευόμενες/οι έχουν δικαίωμα να αιτηθούν τη διακοπή παρακολούθησης του προγράμματος και την επιστροφή διδάκτρων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12.9 του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ.
    4. Οι εργασίες των εκπαιδευόμενων προστατεύονται κατά τις διατάξεις περί πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Πιστοποιητικό

    Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος απονέμεται στις/στους συμμετέχουσες/συμμετέχοντες Πιστοποιητικό  Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης, το οποίο εκδίδεται από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του ΑΠΘ και υπογράφεται από τον Πρόεδρο του ΚΕΔΙΒΙΜ.

    Στις/στους συμμετέχουσες/συμμετέχοντες που παρακολούθησαν, αλλά δεν ολοκλήρωσαν το σύνολο του προγράμματος, υπάρχει η δυνατότητα παροχής Βεβαίωσης Παρακολούθησης.

  • Επικοινωνία

    Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενες/οι μπορούν να επικοινωνούν με τους διδάσκοντες του προγράμματος στα κάτωθι στοιχεία επικοινωνίας:

    Όνομα: Μιχάλης Χριστοδούλου / Φωτεινή Καλογερογιάννη

    Τηλέφωνο: 2310 649770 / 6972520901

    Ώρες επικοινωνίας: 12.00 – 13.00, 19.00 – 20.30 / 14:00-20:00

    email: realie@eled.auth.gr

  • Κανονισμός Σπουδών ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ
    Δείτε τον κανονισμό σπουδών ΕΔΩ
  • Κανονισμός Διαχείρισης Παραπόνων
    Δείτε τον κανονισμό διαχείρισης παραπόνων ΕΔΩ

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

/ ΕΚΠΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Το κόστος συμμετοχής είναι 350 ευρώ και καταβάλλεται εφάπαξ.

Τελική ημερομηνία υποβολής είναι 30.09.2025

Οι κατηγορίες δικαιούχων εκπτώσεων σύμφωνα με τη νέα εκπτωτική πολιτική του ΑΠΘ ορίζεται ως εξής:

Έκπτωση 20% στις τιμές των διδάκτρων στις ακόλουθες κατηγορίες δικαιούχων:

  • Προσωπικό που εργάζεται στο ΑΠΘ και στα ΑΕΙ της ημεδαπής
  • Φοιτήτριες/τές (α’, β’ και γ’ κύκλου σπουδών) του ΑΠΘ και των ΑΕΙ της ημεδαπής
  • Άνεργες/οι
  • Κάτοχοι Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων
  • ΑμεΑ
  • Πολύτεκνες/οι ή μέλη πολύτεκνης οικογένειας

Για την παροχή της έκπτωσης θα πρέπει να κατατεθεί στην αίτηση το αντίστοιχο δικαιολογητικό που να βεβαιώνει ότι ο/η εκπαιδευόμενος ανήκει στην κατηγορία που αναφέρει στην αίτηση.

Στοιχεία τραπεζικού λογαριασμού:

ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΘ

IBAN GR94 0172 2020 0052 0205 7157 381 (EUR) / BIC: PIRBGRAA

Το κόστος του προγράμματος είναι 350 ευρώ και καταβάλλεται εφάπαξ

Μετάβαση στο περιεχόμενο