2025-11-14 - 2025-11-16 ( 30 )
Διά ζώσης
Η υποβολή αιτήσεων ολοκληρώνεται στις
Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) σας καλωσορίζει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμαμε τίτλο Πιστοποίηση – επικαιροποίηση γνώσεων και δεξιοτήτων στην ενσυνείδητη καταστολή με χρήση πρωτοξειδίου του αζώτου για αποφοίτους του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Παιδοδοντιατρικής ΑΠΘ, διάρκειας 30 διδακτικών ωρών, το οποίο θα διεξαχθεί το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2025-26 (14/11/2025 -16/11/2025) και θα υλοποιηθεί δια ζώσης με φυσική παρουσία σε χώρο του ΑΠΘ. Το πρόγραμμα παρέχει 3 ECTS.
Το πρόγραμμα απευθύνεται αποκλειστικά σε αποφοίτους του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Παιδοδοντιατρικής του ΑΠΘ και περιλαμβάνει θεωρητική, προκλινική και κλινική εκπαίδευση στην ενσυνείδητη καταστολή με χρήση πρωτοξειδίου του αζώτου. Στη θεωρητική ενότητα παρουσιάζονται οι βασικές αρχές διαχείρισης φόβου και άγχους στον οδοντιατρικό ασθενή, η φυσιολογία του πόνου, βασικές τεχνικές επικοινωνίας, ανατομικά και φαρμακολογικά δεδομένα καθώς και η κλινική εκτίμηση του επιπέδου καταστολής, με έμφαση στην πρόληψη και αντιμετώπιση επιπλοκών.
Η προκλινική ενότητα περιλαμβάνει εφαρμογή μέσω “hands-on” και “role play” δραστηριοτήτων.
Η κλινική εκπαίδευση συνίσταται σε παρακολούθηση και ενεργή συμμετοχή σε πέντε (5) περιστατικά χορήγησης πρωτοξειδίου του αζώτου, υπό την επίβλεψη εκπαιδευτών.
Σκοπός είναι η παροχή εκπαίδευσης των επαγγελματιών Οδοντιάτρων στην τεχνική της ενσυνείδητης καταστολής (μέτρια καταστολή) με τη χρήση του Ν2Ο. Επιδιωκόμενοι στόχοι του προγράμματος είναι η παροχή σε βάθος θεωρητικών γνώσεων, αλλά καιη πρακτική άσκηση που θα καταστήσει τους εκπαιδευομένους ικανούς να εφαρμόσουν την ανωτέρω τεχνική στην επαγγελματική τους πράξη.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδοδοντιάτρους, αποφοίτους του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Παιδοδοντιατρικής του ΑΠΘ, οι οποίοι έχουν ήδη λάβει θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση στη χορήγηση πρωτοξειδίου του αζώτου κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών σπουδών τους.
Ο τύπος του πιστοποιητικού που θα παρέχεται είναι Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης.
Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο κ. Αριστείδης Αρχάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Παιδοδοντιατρικής, της Σχολής Επιστημών Υγείας, του Τμήματος Οδοντιατρικής, του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο κ. Κωνσταντίνος Αραποστάθης, Καθηγητής Παιδοδοντιατρικής, της Σχολής Επιστημών Υγείας, του Τμήματος Οδοντιατρικής, του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Στο πρόγραμμα διδάσκουν επίσης και πολλοί άλλοι καταρτισμένοι Καθηγητές και Καθηγήτριες του ΑΠΘ, καθώς και εξειδικευμένο προσωπικό του τομέα της Αναισθησιολογίας.
Έναρξη προγράμματος: 14/11/2025
Λήξη προγράμματος: 16/11/2025
Διάρκεια: 30 (διδακτικές ώρες)
Κόστος: 2000€
Παρέχεται εκπτωτική πολιτική: 10% σε διαμένοντες μόνιμα εκτός Νομού Θεσσαλονίκης
Παρέχεται πιστοποιητικό επιμόρφωσης/ECTS: Ναι – Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης / 3 ECTS
Αιτήσεις γίνονται δεκτές από 29/09/2025 έως 12/11/2025
Διδακτικό προσωπικό
α/α | Ονοματεπώνυμο | Ιδιότητα | Βιογραφικό |
1 | Κωνσταντίνος Αραποστάθης | Καθηγητής, ΤμήματοςΟδοντιατρικής ΑΠΘ | https://dent.auth.gr/teaching_staff/arapostathis-konstantinos-3/ |
2 | Αριστείδης Αρχάκης | Αναπληρωτής Καθηγητής ΤμήματοςΟδοντιατρικής ΑΠΘ | https://dent.auth.gr/teaching_staff/archakis-aristeidis/ |
3 | Ιωάννα Δημητροπούλου | Ειδικός αναισθησιολόγος σε θέση επιμελήτρια β γενικό νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Γεώργιος Παπανικολάου | |
4 | Ευανθία Θωμαΐδου | Αναισθησιολόγος-Εντατικολόγος, Διευθύντρια ΕΣΥ, Κλινική Αναισθησιολογίας και Εντατικής Θεραπείας Γ.Π.Ν.Θ ΑΧΕΠΑ | |
5 | Ζήσης Κατσάκης Γιαννάκης | Ιδιώτης Αναισθησιολόγος | |
6 | Θεόδωρος Λιλλής | Επίκουρος Καθηγητής ΤμήματοςΟδοντιατρικής ΑΠΘ | https://dent.auth.gr/teaching_staff/lillis-theodoros-2/ |
7 | Κοσμάς Τολίδης | Καθηγητής, ΤμήματοςΟδοντιατρικής ΑΠΘ | https://dent.auth.gr/teaching_staff/tolidis-kosmas-2/ |
8 | Γεώργιος Ντόνας | Συντονιστής Διευθυντής Αναισθησιολογικού Τμήματος Νοσοκομείου “Άγιος Δημήτριος” Θεσσαλονίκης | |
9 | Χρυσούλα Τάτση | Παιδοδοντίατρος σε ιδιωτική οδοντιατρική κλινική | |
10 | Βανέσσα Μπόκα | Επίκουρη Καθηγήτρια ΤμήματοςΟδοντιατρικής ΑΠΘ | https://dent.auth.gr/teaching_staff/boka-vasiliki-2/ |
Στόχος του προγράμματος είναι η παροχή εκπαίδευσης των επαγγελματιών Οδοντιάτρων στην τεχνική της ενσυνείδητης καταστολής (μέτρια καταστολή) με τη χρήση του Ν2Ο. Επιδιωκόμενοι στόχοι του προγράμματος είναι η παροχή σε βάθος θεωρητικών γνώσεων, αλλά καιη πρακτική άσκηση που θα καταστήσει τους εκπαιδευομένους ικανούς να εφαρμόσουν την ανωτέρω τεχνική στην επαγγελματική τους πράξη.
Το Πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με βάση την υπ’αριθ. Γ1δ/ΓΠ οικ 29172/2024 (ΦΕΚ β 3103) απόφαση για τη χρήση του πρωτοξειδίου του αζώτου στην Οδοντιατρική.
Ολοκληρώνοντας το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, η συμμετέχουσα / ο συμμετέχων:
·Θα διαθέτει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για κατανόηση της φυσιολογίας του πόνου και των τεχνικών διαχείρισής του καθώς και αναγνώριση και αξιολόγηση του οδοντιατρικού φόβου και του άγχους.
•Θα είναι σε θέση να εφαρμόζει τεχνικές διαχείρισης συμπεριφοράς με φαρμακολογικές και μη φαρμακολογικές τεχνικές.
•Θα κατανοεί βασικές αρχές ανατομίας του αναπνευστικού και καρδιαγγειακού συστήματος καθώς και της Φαρμακολογίας και φαρμακοκινητικής φαρμάκων γενικής αναισθησίας.
•Θα μπορεί να εντοπίζει τους ασθενείς που είναι κατάλληλοι για ενσυνείδητη καταστολή βάσει του ASA score και της Frankl scale καθώς και θα μπορεί να αναγνωρίσει ασθενείς που απαιτούν γενική αναισθησία.
•Θα κατανοεί τις παραμέτρους και τις ιδιότητες του πρωτοξειδίου του αζώτου όπως γνώση των ενδείξεων και αντενδείξεων της χρήσης του, ενώ θα είναι σε θέση να χειρίζεται τις συσκευές χορήγησης με ασφάλεια, εφαρμόζοντας τις κατάλληλες διαδικασίες σύνδεσης και ελέγχου.
•Θα μπορεί να αναγνωρίζει τους κατάλληλους ασθενείς για χορήγηση πρωτοξειδίου του αζώτου, λαμβάνοντας υπόψη: Το ιατρικό ιστορικό του ασθενούς, τις οδοντιατρικές τους ανάγκες, Τα επίπεδα άγχους και φόβου.
•Θα είναι σε θέση να χειρίζεται τη συσκευή με ακρίβεια, ακολουθώντας τις τεχνικές προδιαγραφές για ασφαλή χρήση καθώς και τις διαδικασίες που διασφαλίζουν την προστασία του ασθενούς, του προσωπικού και του περιβάλλοντος.
•Θα εφαρμόζει τις βασικές αρχές χορήγησης του πρωτοξειδίου, προσαρμόζοντας τη σωστή τιτλοποίηση στις ανάγκες κάθε ασθενούς.
•Θα παρακολουθεί τα ζωτικά σημεία του ασθενούς κατά τη διάρκεια της θεραπείας και θα ανταποκρίνεται άμεσα σε τυχόν προβλήματα.
•Επιπλέον, θα καταγράφει με ακρίβεια τις χορηγούμενες πυκνότητες πρωτοξειδίου και τα ζωτικά σημεία και τα βασικά στοιχεία της χορήγησης.
•Θα μπορεί να αναστρέφει άμεσα την καταστολή μέσω χορήγησης 100% οξυγόνου, διασφαλίζοντας την ασφάλεια του ασθενούς.
•Θα μπορεί να συλλέγει και να αναλύει τα απαραίτητα δεδομένα για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή μιας θεραπείας με ενσυνείδητη καταστολή.
•Θα έχει την ικανότητα να αξιολογεί την ανάγκη παραπομπής του ασθενούς για γενική αναισθησία, λαμβάνοντας υπόψη το ιατρικό ιστορικό και την πολυπλοκότητα της περίπτωσης.
•Επιπλέον, θα είναι σε θέση να εκτιμά την αποτελεσματικότητα της καταστολής, βασιζόμενος/η στα επίπεδα αγχόλυσης και ανακούφισης από τον πόνο που επιτυγχάνονται.
•Θα διασφαλίζει την ασφάλεια και την άνεση του ασθενούς.
•θα βελτιώσουν τις τεχνικές επικοινωνίας με φοβικούς και αγχωμένους ασθενείς.
•θα μπορούν να χειρίζονται μηχανήματα εφαρμογής N2O (πρωτοξείδιο του αζώτου).
•θα κάνουν σωστή επιλογή περιστατικών επιλέγοντας κατάλληλους ασθενείς για ενσυνείδητη χαλάρωση με N2O.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδοδοντιάτρους, αποφοίτους του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Παιδοδοντιατρικής του ΑΠΘ, οι οποίοι έχουν ήδη λάβει θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση στη χορήγηση πρωτοξειδίου του αζώτου κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών σπουδών τους.
Αίτηση συμμετοχής μπορούν να υποβάλουν: Κάτοχοι Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Παιδοδοντιατρική από το εργαστήριο Παιδοδοντιατρικής του Τμήματος Οδοντιατρικής, ΑΠΘ
Οι συμμετέχουσες/ντες θα πρέπει να έχουν:
– Πρόσβαση στο Διαδίκτυο
– Κατοχή προσωπικού email
– Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών
Η επιλογή των υποψηφίων θα γίνει με σειρά προτεραιότητας.
Το πρόγραμμα υλοποιείται με διά ζώσης παρουσία σε θεωρητικά και πρακτικά μαθήματα και ασκήσεις. Τα μαθήματα θα διεξάγονται στο Τμήμα Οδοντιατρικής του Α.Π.Θ. .Το πρόγραμμα αποτελείται από τρεις ενότητες: θεωρητική, προκλινική και κλινική. Στη θεωρητική ενότητα αναλύονται θέματα σχετικά με τον φόβο και την ανησυχία στην οδοντιατρική, με έμφαση στη φυσιολογία του πόνου και στις τεχνικές επικοινωνίας και ψυχολογικής προσέγγισης. Παρουσιάζονται τα ανατομικά στοιχεία του αναπνευστικού και καρδιαγγειακού συστήματος, καθώς και θέματα φαρμακολογίας του πρωτοξειδίου του αζώτου. Συζητούνται τα επίπεδα καταστολής και η κλινική εκτίμηση του επιπέδου συνείδησης, με έμφαση στη διαχείριση επειγόντων περιστατικών, τις ανεπιθύμητες ενέργειες του πρωτοξειδίου, την αναισθησιολογική εκτίμηση και τις διαφορές ενηλίκων και παιδιατρικών ασθενών. Στην προκλινική ενότητα, οι εκπαιδευόμενοι αποκτούν πρακτικές δεξιότητες μέσα από “hands-on” και “role play”. Η κλινική ενότητα περιλαμβάνει την ενεργό συμμετοχή των εκπαιδευομένων σε τουλάχιστον πέντε (5) περιστατικά αξιολόγησης και παρακολούθησης χορήγησης πρωτοξειδίου, καθώς και την επιτυχή ολοκλήρωση πέντε (5) περιστατικών καταστολής υπό επίβλεψη.
Δομή Εκπαιδευτικού προγράμματος
Διδακτική Ενότητα Ι: θεωρητική ενότητα | ||
Αναλύονται θέματα όπως ο φόβος και η ανησυχία στην οδοντιατρική, με επίκεντρο τη φυσιολογία του πόνου και τεχνικές επικοινωνίας και ψυχολογικής προσέγγισης. Επιπλέον, συζητούνται θέματα φαρμακολογίας που αφορούν το πρωτοξείδιο του αζώτου, ανατομία των αναπνευστικών και καρδιαγγειακών συστημάτων, καθώς και η διαχείριση των ανεπιθύμητων ενεργειών και επειγόντων περιστατικών | ||
Ώρες | Μέθοδος υλοποίησης | Διδάσκουσα/Διδάσκων |
1 | Στοιχεία ανατομίας και φυσιολογίας του αναπνευστικού συστήματος. | Ιωάννα Δημητροπούλου |
1 | Στοιχεία ανατομίας και φυσιολογίας του καρδιοαγγειακού συστήματος. | Ιωάννα Δημητροπούλου |
1 | Προ-επεμβατική και μετά-επεμβατική αναισθησιολογική εκτίμηση | Ζήσης Κατσάκης Γιαννάκης |
1 | Φαρμακολογία του πρωτοξειδίου του αζώτου. | Γεώργιος Ντόνας |
1 | Ανεπιθύμητες ενέργειες του πρωτοξειδίου του αζώτου (για τον ασθενή, το ιατρικό προσωπικό, το περιβάλλον) | Γεώργιος Ντόνας |
1 | Επίπεδα καταστολής και κλινική εκτίμηση του επιπέδου συνείδησης – Αναγκαιότητα συνεχούς εκπαίδευσης σε I.L.S. Διαχείριση επειγόντων περιστατικών. | Ευανθία Θωμαΐδου |
1 | Διαφορές μεταξύ ενηλίκων και παιδιατρικών ασθενών. | Ευανθία Θωμαΐδου |
1 | Οδοντιατρική ανησυχία, φόβος και φοβία στα παιδιά και τους ενήλικες. | Αριστείδης Αρχάκης |
1 | Φυσιολογία του πόνου | Θεόδωρος Λιλλής |
1 | Τεχνικές επικοινωνίας και ψυχολογικής προσέγγισης | Κωνσταντίνος Αραποστάθης |
1 | Επιλογή ασθενών – προ αναισθητικός έλεγχος | Χριστίνα Τάτση |
1 | Ιστορία – Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα – Ενδείξεις και αντενδείξεις της χρήσης πρωτοξειδίου του αζώτου στην οδοντιατρική. | Αριστείδης Αρχάκης |
1 | Πριν και μετά την εφαρμογή του Πρωτοξειδίου του Αζώτου (ΒΙΝΤΕΟ) – Επίβλεψη και κλινική εφαρμογή | Κωνσταντίνος Αραποστάθης |
1 | Προδιαγραφές εξοπλισμού και χώρου. Τεχνικές παράμετροι μηχανημάτων καταστολής. Επίδειξη, χρήση και έλεγχοι ασφαλείας μηχανήματος (ΒΙΝΤΕΟ) | Χριστίνα Τάτση |
1 | Τεκμηρίωση διαδικασίας – Φόρμες παρακολούθησης και καταγραφής – Κλινικές οδηγίες Επιστημονικών Εταιρειών | Χριστίνα Τάτση |
Διδακτική Ενότητα ΙΙ: Προκλινική Εκπαίδευση | ||
Εξοικείωση με το μηχάνημα μείξης Πρωτοξειδίου του αζώτου | ||
Ώρες | Μέθοδος υλοποίησης | Διδάσκουσα/Διδάσκων |
2 | Απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων μέσα από “hands-on” και “role play” | Βανέσσα Μπόκα |
2 | Απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων μέσα από “hands-on” και “role play” | Κωνσταντίνος Αραποστάθης |
2 | Απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων μέσα από “hands-on” και “role play” | Αριστείδης Αρχάκης |
2 | Απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων μέσα από “hands-on” και “role play” | Χριστίνα Τάτση |
Διδακτική Ενότητα ΙΙΙ: Κλινική Εκπαίδευση | ||||
Επίδειξη χορήγησης και χορήγηση πρωτοξειδίου του αζώτου | ||||
Ώρες | Μέθοδος υλοποίησης | Η διδασκαλία των ενοτήτων θα γίνει με τη μέθοδο της διά ζώσης | Διδάσκουσα/Διδάσκων | |
2 | Επίδειξη χορήγησης και επίβλεψη χορήγησης πρωτοξειδίου του αζώτου | Βανέσσα Μπόκα | ||
1 | Επίδειξη χορήγησης και επίβλεψη χορήγησης πρωτοξειδίου του αζώτου | Κωνσταντίνος Αραποστάθης | ||
1 | Επίδειξη χορήγησης και επίβλεψη χορήγησης πρωτοξειδίου του αζώτου | Αριστείδης Αρχάκης | ||
1 | Επίδειξη χορήγησης και επίβλεψη χορήγησης πρωτοξειδίου του αζώτου | Χριστίνα Τάτση |
Σύνολο διδακτικών ωρών | 30 |
Παρεχόμενα ECTS | 3 |
Στο τέλος του προγράμματος θα πραγματοποιείται εξέταση-αξιολόγηση των εκπαιδευομένων.
Εκπαιδευτικό υλικό/ Άλλες παροχές
Τίτλος/βιβλιογραφική αναφορά/σύνδεσμος | Μορφή | Θεματικές/Διδακτικές Ενότητες που καλύπτει |
American Academy of Pediatric Dentistry. Use of nitrous oxide for pediatric dental patients. The Reference Manual of Pediatric Dentistry. Chicago, Ill.: American Academy of Pediatric Dentistry; 2024:394-401. | Έντυπο/Ψηφιακό | Καλύπτει όλες τις Θεματικές ενότητες |
American Academy of Pediatric Dentistry. Policy on minimizing occupational health hazards associated with nitrous oxide. The Reference Manual of Pediatric Dentistry. Chicago, Ill.: American Academy of Pediatric Dentistry; 2024:166-9. | Έντυπο/Ψηφιακό | Καλύπτει όλες τις Θεματικές ενότητες |
Report of the Intercollegiate Advisory Committee for Sedation in Dentistry. Standards for Conscious Sedation in the Provision of Dental Care. 2020 | Έντυπο/Ψηφιακό | Καλύπτει όλες τις Θεματικές ενότητες |
Α. Υποχρεώσεις Εκπαιδευομένων:
1. Η συμμετοχή στα προγράμματα του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ συνεπάγεται την πλήρη αποδοχή του Οδηγού Σπουδών του προγράμματος και του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ.
2. Η παρουσία των επιμορφούμενων στα εκπαιδευτικά προγράμματα είναι υποχρεωτική. Στα προγράμματα που υλοποιούνται με φυσική παρουσία, όπως και σε αυτά που υλοποιούνται με τη μέθοδο της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, η φοίτηση είναι γενικώς υποχρεωτική και το όριο απουσιών δεν μπορεί να υπερβαίνει το 10% των προβλεπόμενων ωρών εκπαίδευσης. Η παρακολούθηση της ασύγχρονης εκπαίδευσης υλοποιείται σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα μελέτης που έχει ορισθεί από κάθε πρόγραμμα.
3. Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχουσες/συμμετέχοντες θα πρέπει:
·το ποσοστό των απουσιών να μην υπερβαίνει το 10% των προβλεπόμενων ωρών εκπαίδευσης,
·να έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία την προβλεπόμενη εξέταση,
·να έχουν καταβάλει το σύνολο των διδάκτρων μέχρι την έναρξη του προγράμματος.
Β. Δικαιώματα Εκπαιδευομένων:
1. Οι εκπαιδευόμενες/οι ενημερώνονται από το Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης του ΚΕΔΙΒΙΜ για κάθε είδους πληροφορία που άπτεται της λειτουργίας του Κέντρου.
2. Οι εκπαιδευόμενες/οι υποστηρίζονται ηλεκτρονικά μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας από τις/ τους εκπαιδεύτριες/τές, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, για την επίλυση αποριών και την παροχή διευκρινίσεων σχετιζόμενων με τις θεματικές ενότητες του προγράμματος.
3. Οι εκπαιδευόμενες/οι έχουν δικαίωμα να αιτηθούν τη διακοπή παρακολούθησης του προγράμματος και την επιστροφή διδάκτρων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12.9 του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ.
4. Οι εργασίες των εκπαιδευομένων προστατεύονται κατά τις διατάξεις περί πνευματικής ιδιοκτησίας.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος απονέμεται στις/στους συμμετέχουσες/συμμετέχοντες Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης, το οποίο εκδίδεται από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του ΑΠΘ και υπογράφεται από τον Πρόεδρο του ΚΕΔΙΒΙΜ.
Στις/στους συμμετέχουσες/συμμετέχοντες που παρακολούθησαν, αλλά δεν ολοκλήρωσαν το σύνολο του προγράμματος, υπάρχει η δυνατότητα παροχής Βεβαίωσης Παρακολούθησης.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενες/οι μπορούν να επικοινωνούν με την γραμματεία κ. Κανελλάκη Αικατερίνηστα κάτωθι στοιχεία επικοινωνίας:
Όνομα: Κανελλάκη Αικατερίνη
Τηλέφωνο: 2310 999 582
Ώρες επικοινωνίας: 10.00-13.30
email: akanella@dent.auth.gr