Search
Close this search box.

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στις Κριτικές Προσεγγίσεις του Πεδίου των Εξαρτήσεων

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

2024-11-01 - 2025-09-30 ( 340 ώρες )

ΜΕΘΟΔΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ:

Διά ζώσης

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΚΠΤΩΣΗΣ:

Βάσει εκπτωτικής πολιτικής

ECTS:
22
Δίδακτρα:
350€
Υπεύθυνος Προγράμματος:
Φοίβος Ζαφειρίδης
Η υποβολή αιτήσεων ολοκληρώνεται στις
20-10-2024

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στις Κριτικές Προσεγγίσεις του Πεδίου των Εξαρτήσεων

Η υποβολή αιτήσεων ολοκληρώνεται στις

20-10-2024

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Σύντομη Περιγραφή

    Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) σας καλωσορίζει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα  με τίτλο “Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στις Κριτικές Προσεγγίσεις του Πεδίου των Εξαρτήσεων” , διάρκειας 340 (διδακτικές ώρες), το οποίο θα διεξαχθεί κατά το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025 και θα υλοποιηθεί με δια ζώσης διήμερα εκπαιδευτικά σεμινάρια και με δια ζώσης πρακτική άσκηση. Το πρόγραμμα παρέχει 22 ECTS.

    Τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί σε σημαντικό βαθμό οι δομές πρόληψης και αντιμετώπισης της εξάρτησης, στις οποίες εργάζονται ή πρόκειται να εργαστούν επιστήμονες διαφόρων πεδίων. Ταυτόχρονα το ζήτημα των εξαρτήσεων αφορά επιστήμονες διαφόρων ειδικοτήτων που εργάζονται σε διάφορους χώρους (π.χ. εκπαίδευση, υγεία). Σε αυτό το πλαίσιο, το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα επιχειρεί να καλύψει ένα σημαντικό κενό, όσον αφορά στην εκπαίδευση σε κριτικές και εναλλακτικές προσεγγίσεις του φαινομένου της εξάρτησης και των μεθοδολογιών πρόληψης και αντιμετώπισής του. Οι προσεγγίσεις αυτές οι οποίες διεθνώς συγκροτούν μια διακριτή επιστημονική προσέγγιση του φαινομένου συμβάλλουν σημαντικά στην πληρέστερη κατανόηση του φαινομένου των εξαρτήσεων και στη δόμηση ελπιδοφόρων ψυχοκοινωνικών παρεμβάσεων αντιμετώπισής του. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα συνδυάζει θεωρητική εκπαίδευση σε βάθος με πρακτική άσκηση στα Προγράμματα Προαγωγής Αυτοβοήθειας του Α.Π.Θ. τα οποία βασίζονται στις κριτικές επιστημονικές προσεγγίσεις των εξαρτήσεων.

    Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο κ. Φοίβος Ζαφειρίδης, τ. Αναπληρωτής Καθηγητής της Ψυχολογίας των Εξαρτήσεων και Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος ο Λαϊνάς Σωτήρης, Ψυχολόγος, Διδάκτωρ Ψυχολογίας του Α.Π.Θ.

    Στο πρόγραμμα διδάσκουν  καθηγήτριες/ες  διαφόρων πανεπιστημίων της χώρας και του εξωτερικού με σημαντικό έργο στο πεδίο των εξαρτήσεων και στα γνωστικά αντικείμενα του σεμιναρίου, καθώς και ιδιαίτερα έμπειρες/οι επιστήμονες που εργάζονται στο πεδίο των εξαρτήσεων.

    Έναρξη προγράμματος: 1/11/2024

    Λήξη προγράμματος: 30/6/2025

    Διάρκεια: 340 ώρες

    Κόστος:  350 ευρώ

    Παρέχεται εκπτωτική πολιτική όπως αυτή ορίζεται από το ΚΕΔΙΒΙΜ

    Παρέχεται πιστοποιητικό επιμόρφωσης/ ECTS: Παρέχεται πιστοποιητικό επιμόρφωσης με τις αντίστοιχες μονάδες (ECTS 22)

    Αιτήσεις γίνονται δεκτές από 1/9/2024 έως 20/10/2024

    Διδακτικό προσωπικό

    α/α Ονοματεπώνυμο Ιδιότητα
    1 Κωνσταντίνος-Φοίβος Ζαφειρίδης Ψυχίατρος, τ. Αναπλ. Καθηγητής Ψυχολογίας των Εξαρτήσεων ΑΠΘ, Επιστημονικός Υπεύθυνος Προγραμμάτων Προαγωγής Αυτοβοήθειας ΑΠΘ
    2 Σωτήριος

    Λαϊνάς

    Ψυχολόγος, Δρ.

    Ψυχολογίας

    Α.Π.Θ., Αναπλ. Επιστημονικός Υπεύθυνος Προγραμμάτων Προαγωγής Αυτοβοήθειας ΑΠΘ

    3 Ευγενία Αδαμοπούλου Ψυχολόγος, MSc

    Κοινωνικής Κλινικής

    Ψυχολογίας των

    Εξαρτήσεων και των

    Ψυχοκοινωνικών

    Προβλημάτων ΑΠΘ, Υπ. Δρ. Παν/μιου Θεσσαλίας

    4 Δήμητρα

    Γαβριηλίδου

    Ψυχολόγος, MSc

    Κοινωνικής Κλινικής

    Ψυχολογίας των

    Εξαρτήσεων και των

    Ψυχοκοινωνικών

    Προβλημάτων ΑΠΘ, Στέλεχος του  κέντρου πρόληψης του Δήμου Αθηναίων

    5 Αλέξανδρος

    Γεωργίου

    Απόφοιτος ΦΠΨ Παν/μιου Ιωαννίνων, MSc Κοινωνικής Κλινικής Ψυχολογίας των

    Εξαρτήσεων ΑΠΘ, Στέλεχος  Προγράμματος Προαγωγής Αυτοβοήθειας

    6 Κωνσταντίνος Γκαϊφύλλιας Κοινωνικός Λειτουργός,

    MSc Κοινωνικής Κλινικής

    Ψυχολογίας των

    Εξαρτήσεων και των

    Ψυχοκοινωνικών

    Προβλημάτων ΑΠΘ, Στέλεχος  Προγράμματος Προαγωγής Αυτοβοήθειας

     

    7 Στυλιανός

    Γκιουζέπας

    Ψυχολόγος, MSc

    Κοινωνικής Κλινικής

    Ψυχολογίας των

    Εξαρτήσεων και των

    Ψυχοκοινωνικών

    Προβλημάτων, Επιστημονικός Υπεύθυνος Προγράμματος Εναλλακτικής Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων «Αργώ», ΨΝΘ

    8 Εμμανουήλ Δαφερμάκης Καθηγητής Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης
    9 Βαλεντίνα Δημητριάδου Ψυχολόγος, MSc Κοινωνικής Κλινικής Ψυχολογίας των

    Εξαρτήσεων και των

    Ψυχοκοινωνικών

    Προβλημάτων ΑΠΘ, Στέλεχος  Προγράμματος Προαγωγής Αυτοβοήθειας

    10 Κυριακή

    Δημητριάδου

    Ψυχολόγος, MSc Κοινωνικής Κλινικής Ψυχολογίας των

    Εξαρτήσεων και των

    Ψυχοκοινωνικών

    Προβλημάτων ΑΠΘ, Στέλεχος  Προγράμματος Προαγωγής Αυτοβοήθειας

    11 Ειρήνη

    Κουφάκη

    Ψυχολόγος, Δρ. Παν/μιου Θεσσαλίας, Επιστημονικά Υπεύθυνη Κέντρου Πρόληψης Λάρισας
    12 Μινέρβα-Μελπομένη Μαλλιώρη Ψυχίατρος,

    Ομότιμη Καθηγήτρια Ψυχιατρικής

    Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ

    13 Σωτήρης Παπαδόπουλος Ειδικός Θεραπευτής, Συντονιστής ομάδας streetwork του Σταθμού Φροντίδας Εξαρτημένων Ατόμων του ΟΚΑΝΑ
    14 Ευφροσύνη Ρουμελιώτη Εκπαιδευτικός, MSc Εφαρμοσμένης Κλινικής Κοινωνιολογία και Τέχνη, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Στέλεχος  Προγράμματος Προαγωγής Αυτοβοήθειας
    15 Αικατερίνη

    Σουρλατζή

    Ψυχολόγος, Στέλεχος  Προγράμματος Προαγωγής Αυτοβοήθειας
    16 Κωνσταντίνα Στεργιάτου Αστυνόμος Α, MSc Ψυχιατροδικαστικής- ΕΚΠΑ
    17 Εμμανουήλ

    Τζανάκης

    Αναπλ. Καθηγητής Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης
    18 Εμμανουήλ Χαλεπούδης Ψυχολόγος, MSc Κοινωνικής Κλινικής Ψυχολογίας των

    Εξαρτήσεων και των

    Ψυχοκοινωνικών Προβλημάτων ΑΠΘ, Στέλεχος Προγράμματος Προαγωγής Αυτοβοήθειας

     

  • Στόχος του προγράμματος

    Σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση επιστημόνων διαφόρων ειδικοτήτων στις σύγχρονες κριτικές επιστημονικές αντιλήψεις για τις αιτίες και τους τρόπους αντιμετώπισης και πρόληψης του φαινομένου της εξάρτησης.

  • Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Ολοκληρώνοντας το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, οι συμμετέχουσες/συμμετέχοντες θα μπορούν να:

    • Αποκτήσουν επαρκή γνώση για τις κριτικές προσεγγίσεις των κοινωνικών επιστημών και των επιστημών υγείας γύρω από τα προβλήματα των εξαρτήσεων.
    • Εκπαιδευτούν σε μια ολιστική προσέγγιση της ανθρώπινης ύπαρξης και των ψυχοκοινωνικών προβλημάτων όπως η εξάρτηση.
    • Είναι σε θέση να συνδέουν τις κριτικές θεωρητικές προσεγγίσεις με εναλλακτικές πρακτικές πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου.
    • Αναστοχάζονται για τις υφιστάμενες πολιτικές και πρακτικές αντιμετώπισης και πρόληψης της εξάρτησης.
    • Συμμετέχουν σε ψυχοκοινωνικές παρεμβάσεις με άξονα τις προαναφερθείσες κριτικές προσεγγίσεις.
    • Αναλαμβάνουν ρόλους εμψυχωτών σε ομαδικό και κοινοτικό επίπεδο στο πλαίσιο των κριτικών προσεγγίσεων του πεδίου των εξαρτήσεων.
    • Υποστηρίζουν πρωτοβουλίες και ομάδες αυτοβοήθειας / αλληλοβοήθειας για την αντιμετώπιση και την πρόληψη των εξαρτήσεων.
    • Μελετούν με κριτική αντίληψη τη σύγχρονη επιστημονική βιβλιογραφία για τις εξαρτήσεις
  • Σε ποιους απευθύνεται

    Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επιστήμονες υγείας, κοινωνικούς επιστήμονες και απόφοιτους ανθρωπιστικών επιστημών, ΑΕΙ ή ΤΕΙ, καθώς και αποφοίτων ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης του εξωτερικού αναγνωρισμένων από το ΔΟΑΤΑΠ. Επίσης, κατά περίπτωση γίνονται δεκτοί στο πρόγραμμα εργαζόμενοι (ειδικοί θεραπευτές κ.α.) σε αναγνωρισμένους φορείς πρόληψης και θεραπείας των εξαρτήσεων.

  • Κριτήρια επιλογής

    Αίτηση συμμετοχής μπορούν να υποβάλουν:

    • Γιατροί (ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά: Ψυχίατροι, Γενικοί Γιατροί και ειδικευόμενοι)
    • Ψυχολόγοι
    • Κοινωνιολόγοι
    • Νομικοί/ Δικαστικοί
    • Κοινωνικοί Ανθρωπολόγοι
    • Κοινωνικοί Λειτουργοί
    • Επισκέπτες Υγείας
    • Εκπαιδευτικοί (Ά βάθμιας και Β’ βάθμιας εκπαίδευσης)
    • Νοσηλευτές
    • Ειδικοί θεραπευτές που εργάζονται σε δημόσιους φορείς πρόληψης και θεραπείας των εξαρτήσεων

    Οι παραπάνω επιστήμονες δύναται είτε να έχουν αποφοιτήσει χωρίς να εργάζονται αυτή τη στιγμή σε συναφή θέση, είτε να εργάζονται στο πεδίο των εξαρτήσεων (πρόληψη, αντιμετώπιση) ή σε άλλες δομές υγείας / ψυχικής υγείας.

    Η επιλογή στο συγκεκριμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης θα γίνει με τα εξής κριτήρια επιλογής:

    Α. Συνέντευξη

    Β. Συμμετοχή σε σεμινάρια με ανάλογο περιεχόμενο (κριτικές προσεγγίσεις του πεδίου των εξαρτήσεων, αυτοβοήθεια / αλληλοβοήθεια και εξαρτήσεις).

    Γ. Αξιολόγηση της συνάφειας του βιογραφικού των ενδιαφερομένων σε σχέση με το πρόγραμμα εκπαίδευσης (εμπειρία στο πεδίο).

    Δ. Δυνατότητα υλοποίησης της πρακτικής άσκησης και στην πόλη της Λάρισας όπου λειτουργεί Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας

  • Μέθοδος Υλοποίησης

    Όλη η διδασκαλία στο πλαίσιο του προτεινόμενου προγράμματος θα λαμβάνει χώρα εκ του σύνεγγυς. Τόσο τα θεωρητικά σεμινάρια όσο και η εποπτευόμενη πρακτική άσκηση απαιτούν τη φυσική παρουσία των εκπαιδευομένων. Τα θεωρητικά σεμινάρια, τα οποία είναι 7 και πραγματοποιούνται μόνο σαββατοκύριακα (ένα σαββατοκύριακο το μήνα), θα λαμβάνουν χώρα στο Πρόγραμμα Ενταξιακών, Εκπαιδευτικών και Πολιτιστικών Δράσεων των Προγραμμάτων Προαγωγής Αυτοβοήθειας (Ραψάνη Λάρισας). Οι ημερομηνίες των σεμιναρίων ανακοινώνονται μετά την ολοκλήρωση των συνεντεύξεων.

    Στους εκπαιδευόμενες/ους θα παρέχεται έγκαιρη πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό και στη βιβλιογραφία καθώς απαιτείται εκ μέρους τους προετοιμασία πριν την παρακολούθηση των ενοτήτων της θεωρητικής εκπαίδευσης. Θα παρέχονται ακόμα βασικά ερωτήματα τα οποία οι συμμετέχουσες/οντες θα καλούνται να προσεγγίσουν μέσα από την προκαταρκτική τους μελέτη. Τα ερωτήματα αυτά θα είναι δομημένα με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτελούν έναν «οδικό χάρτη» κατανόησης των βασικών εννοιών της θεματικής ενότητας και της προτεινόμενης ύλης. Η διαδικασία αυτή κρίνεται απαραίτητη προκειμένου οι εκπαιδευόμενες/οι να είναι σε θέση να εμβαθύνουν περισσότερο στα διδασκόμενα αντικείμενα.

    Το πρόγραμμα περιλαμβάνει εποπτευόμενη πρακτική άσκηση, παράλληλα με τη θεωρητική εκπαίδευση. Μέσα από τη πρακτική άσκηση οι συμμετέχουσες/οντες καλούνται να συμμετάσχουν σε  δράσεις, έτσι ώστε να δοκιμάσουν στην πράξη τις θεωρητικές γνώσεις που λαμβάνουν και να έχουν τη δυνατότητα αναστοχασμού.

  • Πρόγραμμα Σπουδών

    Δομή Εκπαιδευτικού προγράμματος

     

    Ενότητα 1: Θεωρητική εκπαίδευση, Ά μέρος

    H διαμόρφωση και τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου κοινωνικοπολιτικού πλαισίου και σύνδεσή του με την όξυνση των διαφόρων ψυχοκοινωνικών προβλημάτων (6 ώρες)

    Κριτικές Προσεγγίσεις της Ψυχολογίας (10 ώρες)

    Η παγκοσμιοποίηση του φαινομένου της εξάρτησης και η κρίση του κυρίαρχου επιστημονικού παραδείγματος (10 ώρες)

    Ιστορική αναδρομή των προτάσεων αντιμετώπισης των εξαρτήσεων (10 ώρες)

    Η πρόταση των ομάδων αυτοβοήθειας / αλληλοβοήθειας. Βασικά χαρακτηριστικά, τύποι ομάδων, μεθοδολογίες υποστήριξης και διευκόλυνσης της συμμετοχής σε ομάδες αυτοβοήθειας / αλληλοβοήθειας (14 ώρες)

    Σύγχρονες προτάσεις αντιμετώπισης του προβλήματος της εξάρτησης: Προσεγγίσεις, κριτική, ζητήματα αποτελεσματικότητας (25 ώρες)

    Οι προτάσεις απεξάρτησης στην Ελλάδα: Ιστορική αναδρομή, επιστημονικό υπόβαθρο, τρόπος λειτουργίας (25 ώρες)

    Πολιτικές και πρακτικές κοινωνικής ένταξης απεξαρτημένων ατόμων: ανάγκες – διλήμματα – δυσκολίες – δυνατότητες (15 ώρες)

    Πρόληψη του προβλήματος της εξάρτησης και άλλων ψυχοκοινωνικών προβλημάτων (12 ώρες)

    Ενότητα 2: Πρακτική Άσκηση

    Πρακτική άσκηση τριμήνου (για ήδη εργαζόμενους/ες σε δομές πρόληψης και αντιμετώπισης της εξάρτησης, υγείας, ψυχικής υγείας, κοινωνικής πρόνοιας και προσφυγικού), με τη μορφή εργασιών σχετικών με το αντικείμενο της εκπαίδευσης.

    Τρίμηνη Πρακτική άσκηση στο Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας (Θεσσαλονίκη ή Λάρισα). Η πρακτική άσκηση μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ένα συνεχόμενο τρίμηνο σε οποιοδήποτε διάστημα της συνολικής διάρκειας του προγράμματος, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα θέσεων πρακτικής στα προγράμματα. (178 ώρες)

    Ενότητα 3: Θεωρητική εκπαίδευση, Β΄ μέρος

    Η σημασία της κοινότητας στην πρόληψη και αντιμετώπιση των εξαρτήσεων και άλλων ψυχοκοινωνικών προβλημάτων (13 ώρες)

    Μεθοδολογίες έρευνας και δόμησης ψυχοκοινωνικών παρεμβάσεων στο πεδίο των εξαρτήσεων με βάση τις κριτικές προσεγγίσεις της κοινοτικής ψυχολογίας (10 ώρες)

    Αναδυόμενοι νέοι ρόλοι για τους λειτουργούς υγείας και τους κοινωνικούς επιστήμονες στο πεδίο των εξαρτήσεων (10 ώρες)

    Ενότητα 4: Αξιολόγηση εκπαιδευομένων

    Τελική γραπτή αξιολόγηση εκπαιδευομένων (2 ώρες)

  • Εκπαιδευτικό Υλικό / Παροχές

    Στις συμμετέχουσες/στους συμμετέχοντες παρέχονται:

    1. Εκπαιδευτικό υλικό (άρθρα, βιντεοδιαλέξεις, παρουσιάσεις power point, e-books, σημειώσεις, προτεινόμενη βιβλιογραφία)
    2. Βεβαίωση συμμετοχής
    3. Πιστοποιητικό επιμόρφωσης με τις αντίστοιχες μονάδες (ECTS 22)
  • Υποχρεώσεις και Δικαιώματα Εκπαιδευομένων

    Α. Υποχρεώσεις Εκπαιδευομένων: 

    1. Η συμμετοχή στα προγράμματα του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ συνεπάγεται την πλήρη αποδοχή του Οδηγού Σπουδών του προγράμματος και του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ.
    2. Η παρουσία των επιμορφούμενων στα εκπαιδευτικά προγράμματα είναι υποχρεωτική. Στα προγράμματα που υλοποιούνται με φυσική παρουσία, όπως και σε αυτά που υλοποιούνται με τη μέθοδο της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, η φοίτηση είναι γενικώς υποχρεωτική και το όριο απουσιών δεν μπορεί να υπερβαίνει το 10% των προβλεπόμενων ωρών εκπαίδευσης. Η παρακολούθηση της ασύγχρονης εκπαίδευσης υλοποιείται σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα μελέτης που έχει ορισθεί από κάθε πρόγραμμα.
    3.   Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχουσες/συμμετέχοντες θα πρέπει:
    • το ποσοστό των απουσιών να μην υπερβαίνει το 10% των προβλεπόμενων ωρών εκπαίδευσης,
    • να έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία την προβλεπόμενη εξέταση,
    • να έχουν καταβάλει το σύνολο των διδάκτρων μέχρι 30/5/2025
    • να έχουν ολοκληρώσει την πρακτική τους άσκηση

     

    Β. Δικαιώματα Εκπαιδευομένων: 

    1. Οι εκπαιδευόμενες/οι ενημερώνονται από το Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης του ΚΕΔΙΒΙΜ για κάθε είδους πληροφορία που άπτεται της λειτουργίας του Κέντρου.
    2. Οι εκπαιδευόμενες/οι υποστηρίζονται ηλεκτρονικά μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας από τις/ τους εκπαιδεύτριες/τές, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, για την επίλυση αποριών και την παροχή διευκρινίσεων σχετιζόμενων με τις θεματικές ενότητες του προγράμματος.
    3. Οι εκπαιδευόμενες/οι έχουν δικαίωμα να αιτηθούν τη διακοπή παρακολούθησης του προγράμματος και την επιστροφή διδάκτρων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 12.9 του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ.
    4. Οι εργασίες των εκπαιδευομένων προστατεύονται κατά τις διατάξεις περί πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Πιστοποιητικό

    Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος απονέμεται στις/στους συμμετέχουσες/συμμετέχοντες Πιστοποιητικό  Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης σε απόφοιτες/ους ΑΕΙ, το οποίο εκδίδεται από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του ΑΠΘ και υπογράφεται από τον Πρόεδρο του ΚΕΔΙΒΙΜ.

    Στις/στους συμμετέχουσες/συμμετέχοντες που παρακολούθησαν, αλλά δεν ολοκλήρωσαν το σύνολο του προγράμματος, υπάρχει η δυνατότητα παροχής Βεβαίωσης Παρακολούθησης.

  • Επικοινωνία

    Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενες/οι μπορούν να επικοινωνούν με την Ανθρωπάκη Ευαγγελία & Δημητριάδου Κυριακή στα κάτωθι στοιχεία επικοινωνίας:

    Όνομα: Ανθρωπάκη Ευαγγελία ή Δημητριάδου Κυριακή

    Τηλέφωνο: 2495 061191 ή 2410 233332

    Ώρες επικοινωνίας: 10:00 – 12:00 (Τετάρτη – Πέμπτη – Παρασκευή)

    email: education@selfhelp.gr

  • Κανονισμός Σπουδών ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ
    Δείτε τον κανονισμό σπουδών ΕΔΩ
  • Κανονισμός Διαχείρισης Παραπόνων
    Δείτε τον κανονισμό διαχείρισης παραπόνων ΕΔΩ

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

/ ΕΚΠΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στο ποσό των 350,00 € ανά εκπαιδευόμενο.

Τα δίδακτρα καταβάλλονται σε μια, δύο ή τρεις δόσεις. Η τελευταία δόση πρέπει να καταβληθεί πριν τη λήξη του προγράμματος. Στο κόστος των διδάκτρων του προγράμματος εφαρμόζεται εκπτωτική πολιτική όπως προβλέπεται από το ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. – Α.Π.Θ. (Link). Στο κόστος συμμετοχής συμπεριλαμβάνεται η παροχή ημιδιατροφής, καθώς και διαμονής σε δίκλινο ή τρίκλινο δωμάτιο κατά τη διάρκεια διεξαγωγής των θεωρητικών σεμιναρίων. Στο κόστος συμμετοχής περιλαμβάνονται όλα τα λειτουργικά έξοδα του σεμιναρίου, πλην της αμοιβής εκπαιδευτριών/των η οποία δεν προβλέπεται.

Μετάβαση στο περιεχόμενο