Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση: Εξειδίκευση στελεχών, εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών ενηλίκων

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

2020-06-08 - 2021-01-13 ( )

ΜΕΘΟΔΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ:

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΚΠΤΩΣΗΣ:

Βάσει εκπτωτικής πολιτικής

ECTS:
7/ενότητα
Δίδακτρα:
228€/ενότητα
Υπεύθυνος Προγράμματος:
Δρ.  Α. Μαυρόπουλος
Η υποβολή αιτήσεων ολοκληρώνεται στις
09-07-2020

Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση: Εξειδίκευση στελεχών, εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών ενηλίκων

Η υποβολή αιτήσεων ολοκληρώνεται στις

09-07-2020

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Σύντομη Περιγραφή

    ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

    «Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση: Εξειδίκευση στελεχών, εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών ενηλίκων»

    Στο πλαίσιο του Κέντρου Διά Βίου Μάθησης, ΚΕΔΙΒΙΜ του Α.Π.Θ., θα υλοποιηθεί ο 9ος Κύκλος του προγράμματος «Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση: Εξειδίκευση στελεχών, εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών ενηλίκων».

     

     

    Υποβολή Αιτήσεων

    Για την επιλογή των υποψηφίων θα ληφθούν υπ’ όψιν οι τίτλοι σπουδών και η ενδεχόμενη προϋπηρεσία.

    Η Αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από τα ακόλουθα δικαιολογητικά, τα οποία μπορείτε να αποστείλετε στο e-mail eek.auth@gmail.com  :

    • Σύντομο βιογραφικό σημείωμα
    • Τίτλους σπουδών
    • Δικαιολογητικά που αποδεικνύουν την ένταξη σε κάποια από τις εκπτωτικές κατηγορίες που αναφέρονται παραπάνω.

    Συγκεκριμένα,

    • για την κατηγορία 1: Σχετική γνωμάτευση
    • για την κατηγορία 2: Βεβαίωση ανεργίας
    • για την κατηγορία 3: Βεβαίωση ή σύμβαση ή μισθοδοσία ή οποιοδήποτε άλλο έγγραφο  αποδεικνύει την ιδιότητα
    • για την κατηγορία 4: Βεβαίωση ΙΕΚ ή αντίγραφο σύμβασης
    • για την κατηγορία 5,6 : Βεβαίωση από ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ
    • για την κατηγορία 7: Βεβαίωση προϋπηρεσίας αναπληρωτή εκπαιδευτικού

     

     

    Ο Επιστημονικά Υπεύθυνος

    του Προγράμματος

    Δρ.  Α. Μαυρόπουλος, Ε.ΔΙ.Π, ΑΠΘ

  • Στόχος του προγράμματος

    Σκοπός του προγράμματος είναι η επιμόρφωση των στελεχών και εκπαιδευτών της μη τυπικής εκπαίδευσης καθώς και των εκπαιδευτικών  της Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε θέματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

  • Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Πιο συγκεκριμένα οι συμμετέχοντες μετά το πέρας της επιμόρφωσης θα επικαιροποιήσουν και θα αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους σε θέματα που αφορούν:

    • την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση στην Ελλάδα και την Ευρώπη
    • τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
    • το επαγγελματικό περίγραμμα και την αξιολόγηση  του εκπαιδευτή ενηλίκων σε προγράμματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
    • τις αρχές και τη μεθοδολογία εκπαίδευσης και μάθησης Ενηλίκων και την Δυναμική της ομάδας
    • την σύνδεση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης με την αγορά εργασίας
    • την Συμβουλευτική στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
    • τον σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος
  • Σε ποιους απευθύνεται

    Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εν ενεργεία και υποψήφια στελέχη  καθώς και εκπαιδευτικούς/εκπαιδευτές της τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης που επιθυμούν να επικαιροποιήσουν και αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους σε θέματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και στον σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος της ειδικότητας τους. Πιο  συγκεκριμένα το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

    • Αναπληρωτές και υποψηφίους για διορισμό στην εκπαίδευση
    • Διευθυντές, υπο διευθυντές και στελέχη  Δημοσίων και Ιδιωτικών Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ., Ι.Ι.Ε.Κ).
    • Εκπαιδευτές Δημοσίων και Ιδιωτικών Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ., Ι.Ι.Ε.Κ).
    • Εκπαιδευτές Ενηλίκων στα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.).
    • Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που εμπλέκονται στο μεταλυκειακό έτος- τάξη μαθητείας
    • Εκπαιδευτικούς, Διευθυντές, Υποδιευθυντές, ΕΠΑΣ Ο.Α.Ε.Δ
    • Εκπαιδευτές ενηλίκων πιστοποιημένους ή μη από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. που θέλουν να ασχοληθούν με την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
  • Μέθοδος Υλοποίησης

    Οι θεματικές ενότητες θα αναπτυχθούν με την αξιοποίηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας, e-learning του Α.Π.Θ.

    Για κάθε μία από τις ενότητες εκπαίδευσης και μάθησης οι εκπαιδευόμενοι/ες θα παρακολουθούν βιντεοδιαλέξεις και θα συμμετέχουν σε ασκήσεις και μελέτες περιπτώσεων.

    Μέσω της σχετικής πλατφόρμας, θα εξασφαλίζεται η διαρκής πρόσβαση σε κατάλληλα προσαρμοσμένο στις αρχές της ανοιχτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εκπαιδευτικό υλικό καθώς και  στη σχετική βιβλιογραφία.

    Επίσης προβλέπεται η λειτουργία ομάδων συζητήσεων (forum), για αλληλεπίδραση των εκπαιδευομένων με τους εκπαιδευτές τους και μεταξύ τους και για καθοδήγηση και επίλυση αποριών.

    Στο πρόγραμμα διδάσκουν Πανεπιστημιακοί εξειδικευμένοι στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα καθώς και εξωτερικοί συνεργάτες, πιστοποιημένοι εκπαιδευτές ενηλίκων με εμπειρία στις επιμέρους θεματικές ενότητες.

  • Πρόγραμμα Σπουδών

    Το πρόγραμμα, αποτελείται από δύο θεματικές ενότητες.

    Η 1η ενότητα που θα διαρκέσει από 8/6/2020 έως 18/8/2020, είναι συνολικής διάρκειας 200 ωρών και αποτελείται από έξι υπο ενότητες.

    Η 2η ενότητα του προγράμματος θα διαρκέσει από 19/8/2020 έως 13/1/2021 και είναι διάρκειας 210 ωρών. Οι εκπαιδευόμενοι/ες στην ενότητα αυτή θα εκπονήσουν ερευνητική εργασία που θα αφορά την διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών επιλεγμένoυ πληθυσμού-στόχου και τον σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος της ειδικότητάς τους.

    Οι εκπαιδευόμενοι/ες επιλέγουν εάν θα παρακολουθήσουν μόνο την πρώτη (200 ώρες) ή και τις δύο ενότητες (410 ώρες) του προγράμματος.

     

    1η  ΕΝΟΤΗΤΑ: αποτελείται από τις παρακάτω έξι υπο ενότητες

    1η  Εισαγωγή στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση στην Ελλάδα και την Ευρώπη : Θεσμικό πλαίσιο – Φορείς

    • Εννοιολογική αποσαφήνιση (τυπική, μη τυπική εκπαίδευση, άτυπη μάθηση, διά βίου μάθηση, αρχική και συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση κ.λπ.)
    • Νομοθεσία – Φορείς
    • Το Ευρωπαϊκό και το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
    • Ο ρόλος των δεξιοτήτων και ικανοτήτων στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
    • Η σύγχρονη εκπαιδευτική πολιτική για τη διά βίου μάθηση μέχρι το 2020

    2η Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

    • Διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών
    • Εργαλεία διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών
    • Σχεδιασμός προγραμμάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
    • Υλοποίηση προγραμμάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
    • Αξιολόγηση προγραμμάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

    3η  Ο εκπαιδευτής ενηλίκων σε προγράμματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

    • Επαγγελματικό περίγραμμα εκπαιδευτή ενηλίκων
    • Χαρακτηριστικά και προσόντα του εκπαιδευτή ενηλίκων στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
    • Εκπαιδευτικό ή μαθησιακό συμβόλαιο
    • Αξιολόγηση – Αυτοαξιολόγηση σε προγράμματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

    4η Αρχές και μεθοδολογία Εκπαίδευσης και Μάθησης Ενηλίκων – Δυναμική της ομάδας

    • Αρχές αποτελεσματικής μάθησης Ενηλίκων –Χαρακτηριστικά ενηλίκων εκπαιδευομένων – Κίνητρα και εμπόδια συμμετοχής
    • Μέθοδοι, τεχνικές και μέσα διδασκαλίας στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
    • Δυναμική της ομάδας
    • Επικοινωνία στην ομάδα – Γλώσσα σώματος

    5η Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και αγορά εργασίας

    • Εννοιολογική αποσαφήνιση (απασχόληση, απασχολησιμότητα, πρακτική άσκηση, μαθητεία κ.λπ.)
    • Ευρωπαϊκές και  Εθνικές πολιτικές για την απασχόληση
    • Η πρακτική άσκηση ως μέσο προώθησης της απασχολησιμότητας των αποφοίτων στην αγορά εργασίας
    • Ο θεσμός της μαθητείας ως μέσο σύνδεσης της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας

    6η Συμβουλευτική στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

    • Εισαγωγή στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό και τη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας
    • Ο ρόλος του Συμβούλου Σταδιοδρομίας στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
    • Τεχνικές στη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας

     

    2η  ΕΝΟΤΗΤΑ: Πρακτική εφαρμογή στον σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος

    Οι εκπαιδευόμενοι/ες θα εκπονήσουν ερευνητική εργασία που θα αφορά την διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών επιλεγμένου πληθυσμού-στόχου και τον σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος της ειδικότητας τους, που θα υλοποιηθεί σε τρεις φάσεις

    Α’ φάση: Εντοπισμός του πληθυσμού-στόχου και κατασκευή εργαλείου διερεύνησης των εκπαιδευτικών αναγκών του.

    Β’ φάση: Πιλοτική εφαρμογή του ερευνητικού εργαλείου – Εξαγωγή αποτελεσμάτων.

    Γ’ φάση: Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος.

  • Εκπαιδευτικό Υλικό / Παροχές

    Μοριοδότηση για διορισμό εκπαιδευτικών

    • Μέγιστη Μοριοδότηση  σε εκπαιδευτές και στελέχη για την συμμετοχή τους σε προκηρύξεις στα Δημόσια Ινστιτούτα  Επαγγελματικής    Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και στις Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.ΣΕΚ)
    • Εκπαιδευτικό υλικό (βιντεoδιαλέξεις, παρουσιάσεις power point, e-bοoks, σημειώσεις, βιβλιογραφία)
    • Οδηγός μελέτης
    • Βεβαίωση συμμετοχής ή
    • Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης με τις αντίστοιχες μονάδες ECTS
  • Επικοινωνία

    Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Διοικητικά υπεύθυνη κ. Φαίη Αποστολίδου (τηλ. επικοινωνίας: 6951 711544eek.auth@gmail.com)  ή τον Επιστημονικά Υπεύθυνο του Προγράμματος, Δρ. Αζαρία Μαυρόπουλο (τηλ. επικοινωνίας:  6944 308483 & 2310 995892azarias@auth.gr).

  • Κανονισμός Σπουδών ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ
    Δείτε τον κανονισμό σπουδών ΕΔΩ
  • Κανονισμός Διαχείρισης Παραπόνων
    Δείτε τον κανονισμό διαχείρισης παραπόνων ΕΔΩ

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

/ ΕΚΠΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στο ποσό των 228€ ανά ενότητα.

Το κόστος συμμετοχής και για τις δύο ενότητες ανέρχεται στο ποσό των 456€ .

Εκπτωτική πολιτική

  1. ΑΜΕΑ, έκπτωση 20% (360 Ευρώ για δύο ενότητες, 180 Ευρώ για μία ενότητα)
  2. Άνεργοι με κάρτας ανεργίας σε ισχύ, έκπτωση 12% (400 Ευρώ για δύο ενότητες, 200 Ευρώ για μία ενότητα)
  3. Προσωπικό Α.Π.Θ., έκπτωση 12% (400 Ευρώ για δύο ενότητες, 200 Ευρώ για μία ενότητα)
  4. Εκπαιδευτές ΙΕΚ, έκπτωση 12% (400 Ευρώ για δύο ενότητες, 200 Ευρώ για μία ενότητα)
  5. Εκπαιδευτικοί ΕΠΑΛ, έκπτωση 12% (400 Ευρώ για δύο ενότητες, 200 Ευρώ για μία ενότητα)
  6. Εκπαιδευτικοί ΕΠΑΣ Ο.Α.Ε.Δ 12% (400 Ευρώ για δύο ενότητες, 200 Ευρώ για μία ενότητα)
  7. Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί 12% (400 Ευρώ για δύο ενότητες, 200 Ευρώ για μία ενότητα)

Οι παραπάνω εκπτώσεις δεν ισχύουν αθροιστικά.

Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση: Εξειδίκευση στελεχών, εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών ενηλίκων

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

2020-06-08 - 2021-01-13 ( )

ΜΕΘΟΔΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ:
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΚΠΤΩΣΗΣ:

Βάσει εκπτωτικής πολιτικής

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

2020-06-08 - 2021-01-13 ( )

ΜΕΘΟΔΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ:

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΚΠΤΩΣΗΣ:

Βάσει εκπτωτικής πολιτικής

ECTS:
7/ενότητα
Δίδακτρα:
228€/ενότητα
Υπεύθυνος Προγράμματος:
Δρ.  Α. Μαυρόπουλος
Η υποβολή αιτήσεων ολοκληρώνεται στις
09-07-2020

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Σύντομη Περιγραφή

    ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

    «Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση: Εξειδίκευση στελεχών, εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών ενηλίκων»

    Στο πλαίσιο του Κέντρου Διά Βίου Μάθησης, ΚΕΔΙΒΙΜ του Α.Π.Θ., θα υλοποιηθεί ο 9ος Κύκλος του προγράμματος «Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση: Εξειδίκευση στελεχών, εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών ενηλίκων».

     

     

    Υποβολή Αιτήσεων

    Για την επιλογή των υποψηφίων θα ληφθούν υπ’ όψιν οι τίτλοι σπουδών και η ενδεχόμενη προϋπηρεσία.

    Η Αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από τα ακόλουθα δικαιολογητικά, τα οποία μπορείτε να αποστείλετε στο e-mail eek.auth@gmail.com  :

    • Σύντομο βιογραφικό σημείωμα
    • Τίτλους σπουδών
    • Δικαιολογητικά που αποδεικνύουν την ένταξη σε κάποια από τις εκπτωτικές κατηγορίες που αναφέρονται παραπάνω.

    Συγκεκριμένα,

    • για την κατηγορία 1: Σχετική γνωμάτευση
    • για την κατηγορία 2: Βεβαίωση ανεργίας
    • για την κατηγορία 3: Βεβαίωση ή σύμβαση ή μισθοδοσία ή οποιοδήποτε άλλο έγγραφο  αποδεικνύει την ιδιότητα
    • για την κατηγορία 4: Βεβαίωση ΙΕΚ ή αντίγραφο σύμβασης
    • για την κατηγορία 5,6 : Βεβαίωση από ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ
    • για την κατηγορία 7: Βεβαίωση προϋπηρεσίας αναπληρωτή εκπαιδευτικού

     

     

    Ο Επιστημονικά Υπεύθυνος

    του Προγράμματος

    Δρ.  Α. Μαυρόπουλος, Ε.ΔΙ.Π, ΑΠΘ

  • Στόχος του προγράμματος

    Σκοπός του προγράμματος είναι η επιμόρφωση των στελεχών και εκπαιδευτών της μη τυπικής εκπαίδευσης καθώς και των εκπαιδευτικών  της Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε θέματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

  • Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Πιο συγκεκριμένα οι συμμετέχοντες μετά το πέρας της επιμόρφωσης θα επικαιροποιήσουν και θα αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους σε θέματα που αφορούν:

    • την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση στην Ελλάδα και την Ευρώπη
    • τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
    • το επαγγελματικό περίγραμμα και την αξιολόγηση  του εκπαιδευτή ενηλίκων σε προγράμματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
    • τις αρχές και τη μεθοδολογία εκπαίδευσης και μάθησης Ενηλίκων και την Δυναμική της ομάδας
    • την σύνδεση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης με την αγορά εργασίας
    • την Συμβουλευτική στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
    • τον σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος
  • Σε ποιους απευθύνεται

    Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εν ενεργεία και υποψήφια στελέχη  καθώς και εκπαιδευτικούς/εκπαιδευτές της τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης που επιθυμούν να επικαιροποιήσουν και αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους σε θέματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και στον σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος της ειδικότητας τους. Πιο  συγκεκριμένα το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

    • Αναπληρωτές και υποψηφίους για διορισμό στην εκπαίδευση
    • Διευθυντές, υπο διευθυντές και στελέχη  Δημοσίων και Ιδιωτικών Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ., Ι.Ι.Ε.Κ).
    • Εκπαιδευτές Δημοσίων και Ιδιωτικών Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ., Ι.Ι.Ε.Κ).
    • Εκπαιδευτές Ενηλίκων στα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.).
    • Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που εμπλέκονται στο μεταλυκειακό έτος- τάξη μαθητείας
    • Εκπαιδευτικούς, Διευθυντές, Υποδιευθυντές, ΕΠΑΣ Ο.Α.Ε.Δ
    • Εκπαιδευτές ενηλίκων πιστοποιημένους ή μη από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. που θέλουν να ασχοληθούν με την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
  • Μέθοδος Υλοποίησης

    Οι θεματικές ενότητες θα αναπτυχθούν με την αξιοποίηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας, e-learning του Α.Π.Θ.

    Για κάθε μία από τις ενότητες εκπαίδευσης και μάθησης οι εκπαιδευόμενοι/ες θα παρακολουθούν βιντεοδιαλέξεις και θα συμμετέχουν σε ασκήσεις και μελέτες περιπτώσεων.

    Μέσω της σχετικής πλατφόρμας, θα εξασφαλίζεται η διαρκής πρόσβαση σε κατάλληλα προσαρμοσμένο στις αρχές της ανοιχτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης εκπαιδευτικό υλικό καθώς και  στη σχετική βιβλιογραφία.

    Επίσης προβλέπεται η λειτουργία ομάδων συζητήσεων (forum), για αλληλεπίδραση των εκπαιδευομένων με τους εκπαιδευτές τους και μεταξύ τους και για καθοδήγηση και επίλυση αποριών.

    Στο πρόγραμμα διδάσκουν Πανεπιστημιακοί εξειδικευμένοι στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα καθώς και εξωτερικοί συνεργάτες, πιστοποιημένοι εκπαιδευτές ενηλίκων με εμπειρία στις επιμέρους θεματικές ενότητες.

  • Πρόγραμμα Σπουδών

    Το πρόγραμμα, αποτελείται από δύο θεματικές ενότητες.

    Η 1η ενότητα που θα διαρκέσει από 8/6/2020 έως 18/8/2020, είναι συνολικής διάρκειας 200 ωρών και αποτελείται από έξι υπο ενότητες.

    Η 2η ενότητα του προγράμματος θα διαρκέσει από 19/8/2020 έως 13/1/2021 και είναι διάρκειας 210 ωρών. Οι εκπαιδευόμενοι/ες στην ενότητα αυτή θα εκπονήσουν ερευνητική εργασία που θα αφορά την διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών επιλεγμένoυ πληθυσμού-στόχου και τον σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος της ειδικότητάς τους.

    Οι εκπαιδευόμενοι/ες επιλέγουν εάν θα παρακολουθήσουν μόνο την πρώτη (200 ώρες) ή και τις δύο ενότητες (410 ώρες) του προγράμματος.

     

    1η  ΕΝΟΤΗΤΑ: αποτελείται από τις παρακάτω έξι υπο ενότητες

    1η  Εισαγωγή στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση στην Ελλάδα και την Ευρώπη : Θεσμικό πλαίσιο – Φορείς

    • Εννοιολογική αποσαφήνιση (τυπική, μη τυπική εκπαίδευση, άτυπη μάθηση, διά βίου μάθηση, αρχική και συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση κ.λπ.)
    • Νομοθεσία – Φορείς
    • Το Ευρωπαϊκό και το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
    • Ο ρόλος των δεξιοτήτων και ικανοτήτων στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
    • Η σύγχρονη εκπαιδευτική πολιτική για τη διά βίου μάθηση μέχρι το 2020

    2η Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

    • Διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών
    • Εργαλεία διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών
    • Σχεδιασμός προγραμμάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
    • Υλοποίηση προγραμμάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
    • Αξιολόγηση προγραμμάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

    3η  Ο εκπαιδευτής ενηλίκων σε προγράμματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

    • Επαγγελματικό περίγραμμα εκπαιδευτή ενηλίκων
    • Χαρακτηριστικά και προσόντα του εκπαιδευτή ενηλίκων στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
    • Εκπαιδευτικό ή μαθησιακό συμβόλαιο
    • Αξιολόγηση – Αυτοαξιολόγηση σε προγράμματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

    4η Αρχές και μεθοδολογία Εκπαίδευσης και Μάθησης Ενηλίκων – Δυναμική της ομάδας

    • Αρχές αποτελεσματικής μάθησης Ενηλίκων –Χαρακτηριστικά ενηλίκων εκπαιδευομένων – Κίνητρα και εμπόδια συμμετοχής
    • Μέθοδοι, τεχνικές και μέσα διδασκαλίας στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
    • Δυναμική της ομάδας
    • Επικοινωνία στην ομάδα – Γλώσσα σώματος

    5η Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και αγορά εργασίας

    • Εννοιολογική αποσαφήνιση (απασχόληση, απασχολησιμότητα, πρακτική άσκηση, μαθητεία κ.λπ.)
    • Ευρωπαϊκές και  Εθνικές πολιτικές για την απασχόληση
    • Η πρακτική άσκηση ως μέσο προώθησης της απασχολησιμότητας των αποφοίτων στην αγορά εργασίας
    • Ο θεσμός της μαθητείας ως μέσο σύνδεσης της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας

    6η Συμβουλευτική στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

    • Εισαγωγή στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό και τη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας
    • Ο ρόλος του Συμβούλου Σταδιοδρομίας στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
    • Τεχνικές στη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας

     

    2η  ΕΝΟΤΗΤΑ: Πρακτική εφαρμογή στον σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος

    Οι εκπαιδευόμενοι/ες θα εκπονήσουν ερευνητική εργασία που θα αφορά την διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών επιλεγμένου πληθυσμού-στόχου και τον σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος της ειδικότητας τους, που θα υλοποιηθεί σε τρεις φάσεις

    Α’ φάση: Εντοπισμός του πληθυσμού-στόχου και κατασκευή εργαλείου διερεύνησης των εκπαιδευτικών αναγκών του.

    Β’ φάση: Πιλοτική εφαρμογή του ερευνητικού εργαλείου – Εξαγωγή αποτελεσμάτων.

    Γ’ φάση: Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος.

  • Εκπαιδευτικό Υλικό / Παροχές

    Μοριοδότηση για διορισμό εκπαιδευτικών

    • Μέγιστη Μοριοδότηση  σε εκπαιδευτές και στελέχη για την συμμετοχή τους σε προκηρύξεις στα Δημόσια Ινστιτούτα  Επαγγελματικής    Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και στις Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.ΣΕΚ)
    • Εκπαιδευτικό υλικό (βιντεoδιαλέξεις, παρουσιάσεις power point, e-bοoks, σημειώσεις, βιβλιογραφία)
    • Οδηγός μελέτης
    • Βεβαίωση συμμετοχής ή
    • Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης με τις αντίστοιχες μονάδες ECTS
  • Επικοινωνία

    Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Διοικητικά υπεύθυνη κ. Φαίη Αποστολίδου (τηλ. επικοινωνίας: 6951 711544eek.auth@gmail.com)  ή τον Επιστημονικά Υπεύθυνο του Προγράμματος, Δρ. Αζαρία Μαυρόπουλο (τηλ. επικοινωνίας:  6944 308483 & 2310 995892azarias@auth.gr).

  • Κανονισμός Σπουδών ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ
    Δείτε τον κανονισμό σπουδών ΕΔΩ
  • Κανονισμός Διαχείρισης Παραπόνων
    Δείτε τον κανονισμό διαχείρισης παραπόνων ΕΔΩ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Το πρόγραμμα, αποτελείται από δύο θεματικές ενότητες.

Η 1η ενότητα που θα διαρκέσει από 8/6/2020 έως 18/8/2020, είναι συνολικής διάρκειας 200 ωρών και αποτελείται από έξι υπο ενότητες.

Η 2η ενότητα του προγράμματος θα διαρκέσει από 19/8/2020 έως 13/1/2021 και είναι διάρκειας 210 ωρών. Οι εκπαιδευόμενοι/ες στην ενότητα αυτή θα εκπονήσουν ερευνητική εργασία που θα αφορά την διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών επιλεγμένoυ πληθυσμού-στόχου και τον σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος της ειδικότητάς τους.

Οι εκπαιδευόμενοι/ες επιλέγουν εάν θα παρακολουθήσουν μόνο την πρώτη (200 ώρες) ή και τις δύο ενότητες (410 ώρες) του προγράμματος.

 

1η  ΕΝΟΤΗΤΑ: αποτελείται από τις παρακάτω έξι υπο ενότητες

1η  Εισαγωγή στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση στην Ελλάδα και την Ευρώπη : Θεσμικό πλαίσιο – Φορείς

  • Εννοιολογική αποσαφήνιση (τυπική, μη τυπική εκπαίδευση, άτυπη μάθηση, διά βίου μάθηση, αρχική και συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση κ.λπ.)
  • Νομοθεσία – Φορείς
  • Το Ευρωπαϊκό και το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
  • Ο ρόλος των δεξιοτήτων και ικανοτήτων στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
  • Η σύγχρονη εκπαιδευτική πολιτική για τη διά βίου μάθηση μέχρι το 2020

2η Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

  • Διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών
  • Εργαλεία διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών
  • Σχεδιασμός προγραμμάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
  • Υλοποίηση προγραμμάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
  • Αξιολόγηση προγραμμάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

3η  Ο εκπαιδευτής ενηλίκων σε προγράμματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

  • Επαγγελματικό περίγραμμα εκπαιδευτή ενηλίκων
  • Χαρακτηριστικά και προσόντα του εκπαιδευτή ενηλίκων στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
  • Εκπαιδευτικό ή μαθησιακό συμβόλαιο
  • Αξιολόγηση – Αυτοαξιολόγηση σε προγράμματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

4η Αρχές και μεθοδολογία Εκπαίδευσης και Μάθησης Ενηλίκων – Δυναμική της ομάδας

  • Αρχές αποτελεσματικής μάθησης Ενηλίκων –Χαρακτηριστικά ενηλίκων εκπαιδευομένων – Κίνητρα και εμπόδια συμμετοχής
  • Μέθοδοι, τεχνικές και μέσα διδασκαλίας στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
  • Δυναμική της ομάδας
  • Επικοινωνία στην ομάδα – Γλώσσα σώματος

5η Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και αγορά εργασίας

  • Εννοιολογική αποσαφήνιση (απασχόληση, απασχολησιμότητα, πρακτική άσκηση, μαθητεία κ.λπ.)
  • Ευρωπαϊκές και  Εθνικές πολιτικές για την απασχόληση
  • Η πρακτική άσκηση ως μέσο προώθησης της απασχολησιμότητας των αποφοίτων στην αγορά εργασίας
  • Ο θεσμός της μαθητείας ως μέσο σύνδεσης της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας

6η Συμβουλευτική στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

  • Εισαγωγή στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό και τη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας
  • Ο ρόλος του Συμβούλου Σταδιοδρομίας στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
  • Τεχνικές στη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας

 

2η  ΕΝΟΤΗΤΑ: Πρακτική εφαρμογή στον σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος

Οι εκπαιδευόμενοι/ες θα εκπονήσουν ερευνητική εργασία που θα αφορά την διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών επιλεγμένου πληθυσμού-στόχου και τον σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος της ειδικότητας τους, που θα υλοποιηθεί σε τρεις φάσεις

Α’ φάση: Εντοπισμός του πληθυσμού-στόχου και κατασκευή εργαλείου διερεύνησης των εκπαιδευτικών αναγκών του.

Β’ φάση: Πιλοτική εφαρμογή του ερευνητικού εργαλείου – Εξαγωγή αποτελεσμάτων.

Γ’ φάση: Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ / ΠΑΡΟΧΕΣ

Μοριοδότηση για διορισμό εκπαιδευτικών

  • Μέγιστη Μοριοδότηση  σε εκπαιδευτές και στελέχη για την συμμετοχή τους σε προκηρύξεις στα Δημόσια Ινστιτούτα  Επαγγελματικής    Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.) και στις Δημόσιες Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.ΣΕΚ)
  • Εκπαιδευτικό υλικό (βιντεoδιαλέξεις, παρουσιάσεις power point, e-bοoks, σημειώσεις, βιβλιογραφία)
  • Οδηγός μελέτης
  • Βεβαίωση συμμετοχής ή
  • Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης με τις αντίστοιχες μονάδες ECTS

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ

Το περιεχόμενο δεν είναι διαθέσιμο.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

/ ΕΚΠΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στο ποσό των 228€ ανά ενότητα.

Το κόστος συμμετοχής και για τις δύο ενότητες ανέρχεται στο ποσό των 456€ .

Εκπτωτική πολιτική

  1. ΑΜΕΑ, έκπτωση 20% (360 Ευρώ για δύο ενότητες, 180 Ευρώ για μία ενότητα)
  2. Άνεργοι με κάρτας ανεργίας σε ισχύ, έκπτωση 12% (400 Ευρώ για δύο ενότητες, 200 Ευρώ για μία ενότητα)
  3. Προσωπικό Α.Π.Θ., έκπτωση 12% (400 Ευρώ για δύο ενότητες, 200 Ευρώ για μία ενότητα)
  4. Εκπαιδευτές ΙΕΚ, έκπτωση 12% (400 Ευρώ για δύο ενότητες, 200 Ευρώ για μία ενότητα)
  5. Εκπαιδευτικοί ΕΠΑΛ, έκπτωση 12% (400 Ευρώ για δύο ενότητες, 200 Ευρώ για μία ενότητα)
  6. Εκπαιδευτικοί ΕΠΑΣ Ο.Α.Ε.Δ 12% (400 Ευρώ για δύο ενότητες, 200 Ευρώ για μία ενότητα)
  7. Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί 12% (400 Ευρώ για δύο ενότητες, 200 Ευρώ για μία ενότητα)

Οι παραπάνω εκπτώσεις δεν ισχύουν αθροιστικά.

Μετάβαση στο περιεχόμενο