Ψηφιακό Μάρκετινγκ

ΜΕΘΟΔΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ:

Εξ αποστάσεως

ECTS:
-
Δίδακτρα:
-
Υπεύθυνος Προγράμματος:
Νικόλαος Θεοδωράκης
Η υποβολή αιτήσεων ολοκληρώνεται στις
01-01-1970

Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Η υποβολή αιτήσεων ολοκληρώνεται στις

01-01-1970

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Σύντομη Περιγραφή

    ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 25 διδακτικές ώρες

    ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ:

    • Νικόλαος Θεοδωράκης, Καθηγητής Διοίκησης Αθλητισμού, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Σερρών, Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής Αθλητισμού, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Καθηγητής Διοίκησης Αθλητισμού ΑΠΘ και Διευθυντής του Εργαστηρίου Αθλητικής Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας.

    ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ:

    • Νικόλαος Θεοδωράκης, Καθηγητής Διοίκησης Αθλητισμού, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Σερρών, Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής Αθλητισμού, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Καθηγητής Διοίκησης Αθλητισμού ΑΠΘ και Διευθυντής του Εργαστηρίου Αθλητικής Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας.
    • Αλεξάνδρα Φουντούκη, Καθηγήτρια – Σύμβουλος, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Μεταπτυχιακό Διοίκησης Αθλητισμού
    • Ελένη Κολλήγα, e-Business, Growth and Digital Marketing Consultant

     

    ΣΥΝΤΟΜΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ

    • Νικόλαος Θεοδωράκης, Καθηγητής Διοίκησης Αθλητισμού, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Σερρών, Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής Αθλητισμού, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Καθηγητής Διοίκησης Αθλητισμού ΑΠΘ και Διευθυντής του Εργαστηρίου Αθλητικής Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας.  Το ερευνητικό του έργο περιλαμβάνει περισσότερες από 55 δημοσιευμένες μελέτες σε έγκριτα διεθνή περιοδικά. Η εφαρμοσμένη έρευνα του στο χώρο των νεοφυών επιχειρήσεων έχει βραβευθεί με πρώτο βραβείο στον διεθνή διαγωνισμό επιχειρηματικότητας Ennovation 2019, στο Match & Develop a Start-up της Εθνικής Τράπεζας (2019) και στο διαγωνισμό Επιχειρηματικού Σχεδίου του John & Mary Papajohn Foundation (2020). Τέλος, έχει ιδρύσει και διευθύνει την νεοφυή επιχείρηση SEAMX (τεχνοβλαστός του Α.Π.Θ.) που πρόσφατα πήρε την πρώτη θέση στον διαγωνισμό καινοτομίας της Βρετανικής Πρεσβείας στην Ελλάδα.
    • Αλεξάνδρα Φουντούκη, Καθηγήτρια – Σύμβουλος, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Μεταπτυχιακό Διοίκησης Αθλητισμού.  Είναι απόφοιτη του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Δ.Π.Θ με κύρια ειδικότητα «Μαζικός Αθλητισμός και Αναψυχή» και δευτερεύουσα ειδικότητα «Διοίκηση του Αθλητισμού».  Κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα από το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Α.Π.Θ και διδακτορικό δίπλωμα από το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Σερρών του Α.Π.Θ. Επίσης είναι απόφοιτη του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.
      Σήμερα είναι Καθηγήτρια – Σύμβουλος στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα « Διοίκηση Αλθητισμού» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Έχει διδάξει πολλά χρόνια στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Σερρών στην ειδικότητα «Οργάνωσης και Διοίκησης Αθλητισμού» διάφορα μαθήματα στο πεδίο της αθλητικής διοίκησης, του αθλητικού μάρκετινγκ και του αθλητικού τουρισμού. Διδάσκει επίσης Αθλητικό Μάρκετινγκ και Μάνατζμεντ και ψηφιακό μάρκετινγκ στα σεμινάρια της Αμερικανικής Αθλητιατρικής Ακαδημίας (NASM) στην Ελλάδα.  Επίσης προσφέρει εθελοντική εργασία ως υπεύθυνη δημοσιών σχέσεων, επικοινωνίας και στρατηγικής μάρκετινγκ και ψηφιακού μάρκετινγκ στο Εθνικό Κέντρο «Η Άσκηση είναι φάρμακο» ενώ παράλληλα είναι και αναπληρωματικό μέλος του Δ.Σ της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Αθλητισμού. Έχει συμμετάσχει σε διάφορα επιστημονικά προγράμματα και έχει σειρά πιστοποιήσεων στο χώρο της διοίκησης επιχειρήσεων. Επίσης έχει πιστοποίηση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
    • Ελένη Κολλήγα, e-Business, Growth and Digital Marketing Consultant. Πτυχίο Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων (BA) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας – GPA: 8.25/10 – ανήκει στο υψηλότερο 4,59% της τάξης.  Μεταπτυχιακό δίπλωμα με τίτλο “Ηλεκτρονικό Επιχειρήν, Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα” του Διεθνές Πανεπιστημίου Ελλάδος – Βαθμός: 9.21/10. Εργάζεται ως ελεύθερη επαγγελματίας (www.growthtale.com) με κύρια ενασχόληση το B2C & B2B ηλεκτρονικό εμπόριο. Είναι κάτοχος του “MSc in e-Business and Digital Marketing” μεταπτυχιακού προγράμματος του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος όπου διακρίθηκε με υποτροφία. Τα τελευταία χρόνια διδάσκει το συγκεκριμένο αντικείμενο σε προγράμματα του Derby University μέσω του Mediterranean College. Στο παρελθόν έχει εργαστεί ως σύμβουλος στελέχωσης επαγγελματιών ΙΤ και Digital Project Manager σε διαφημιστικό γραφείο, ενώ πριν ξεκινήσει τη δική της επιχείρηση ανήκε στην δυναμική ομάδα marketing καινοτόμου εταιρείας με παγκόσμια παρουσία στη διανομή λογισμικού διαχείρισης υπηρεσιών μέσω cloud. Για ένα χρόνο συμμετείχε εθελοντικά ως σύμβουλος στη διαμόρφωση στρατηγικής μιας travel tech startup, της Kleesto. Το πάθος της για το digital marketing την οδήγησε στο να εφαρμόσει digital marketing στρατηγικές σε επιχειρήσεις διαφόρων κλάδων, μεταξύ των οποίων είναι ο χώρος της μόδας, της εστίασης, του τουρισμού αλλά και της τεχνολογίας, σε Ελλάδα και Ευρώπη. Η αγάπη της για την εκπαίδευση και το πάθος της για  την μετάδοση της γνώσης του ψηφιακού marketing της έδωσε το έναυσμα να διαμορφώσει δύο επιτυχημένα σεμινάρια ασύγχρονης εκπαίδευσης μέσω της e-learning πλατφόρμας skillbox.gr, με την πιστοποίηση ΑCΤΑ – Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με συμμετοχή που ξεπέρασε τους 400 σπουδαστές σε μόλις 1μιση χρόνο.
  • Στόχος του προγράμματος

    Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σκοπό να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες/ούσες στους τρόπους εφαρμογής του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χώρο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Αρχικά οι εκπαιδευόμενοι θα εξοικειωθούν με τις έννοιες του μάρκετινγκ και του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χώρο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Στην συνέχεια θα αναλυθούν οι σύγχρονες θεωρίες και πρακτικές με τις οποίες είναι δυνατή η πλήρη αξιοποίηση των εργαλείων και των εφαρμογών του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χώρο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Πιο ειδικά το πρόγραμμα έχει στόχο να δώσει στους εκπαιδευόμενους και τις εκπαιδευόμενες τα εχέγγυα για να μπορούν να σχεδιάζουν ολοκληρωμένες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στο χώρο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και να χρησιμοποιούν σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και τεχνικές (π.χ. SEO, Google Analytics Facebook insights) και τέλος να μπορούν σχεδιάζουν ολοκληρωμένα προγράμματα προβολής στα σύγχρονα ψηφιακά κανάλια.

  • Μαθησιακά Αποτελέσματα

    Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τις παρακάτω βασικές δεξιότητες:

    • Βασικές γνώσεις εφαρμογής ψηφιακού μάρκετινγκ,
    • Αξιοποίηση κοινωνικών δικτύων.

    Επιπρόσθετα οι προηγμένες δεξιότητες που θα αποκτήσουν είναι οι ακόλουθες:

    • Σχεδιασμός ολοκληρωμένων στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ,
    • Χρησιμοποίηση σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων και τεχνικών (SEO, Google Analytics Facebook insights),
    • Σχεδιασμός διαφημιστικών προγραμμάτων στα σύγχρονα ψηφιακά κανάλια.
  • Σε ποιους απευθύνεται

    Το πρόγραμμα απευθύνεται στα μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητήριου Πιερίας τα οποία δραστηριοποιούνται στους τομείς του τουρισμού, της γεωργίας, των μεταφορών αλλά και άλλων τομέων που αφορούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που θέλουν να αποκτήσουν σύγχρονες δεξιότητες σε σχέση με το ψηφιακό μάρκετινγκ και να ανταποκριθούν με επιτυχία στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στη σημερινή εποχή.

  • Εκπαιδευτικό Υλικό / Παροχές
    • Εκπαιδευτικές σημειώσεις από τους διδάσκοντες
    • Videos και μελέτες περίπτωσης
  • Κανονισμός Σπουδών ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ
    Δείτε τον κανονισμό σπουδών ΕΔΩ
  • Κανονισμός Διαχείρισης Παραπόνων
    Δείτε τον κανονισμό διαχείρισης παραπόνων ΕΔΩ

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Το περιεχόμενο δεν είναι διαθέσιμο.
Μετάβαση στο περιεχόμενο