Εξ αποστάσεως
Η υποβολή αιτήσεων ολοκληρώνεται στις
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 25 διδακτικές ώρες
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ:
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ:
ΣΥΝΤΟΜΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει σκοπό να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες/ούσες στους τρόπους εφαρμογής του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χώρο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Αρχικά οι εκπαιδευόμενοι θα εξοικειωθούν με τις έννοιες του μάρκετινγκ και του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χώρο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Στην συνέχεια θα αναλυθούν οι σύγχρονες θεωρίες και πρακτικές με τις οποίες είναι δυνατή η πλήρη αξιοποίηση των εργαλείων και των εφαρμογών του ψηφιακού μάρκετινγκ στο χώρο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Πιο ειδικά το πρόγραμμα έχει στόχο να δώσει στους εκπαιδευόμενους και τις εκπαιδευόμενες τα εχέγγυα για να μπορούν να σχεδιάζουν ολοκληρωμένες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ στο χώρο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και να χρησιμοποιούν σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και τεχνικές (π.χ. SEO, Google Analytics Facebook insights) και τέλος να μπορούν σχεδιάζουν ολοκληρωμένα προγράμματα προβολής στα σύγχρονα ψηφιακά κανάλια.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τις παρακάτω βασικές δεξιότητες:
Επιπρόσθετα οι προηγμένες δεξιότητες που θα αποκτήσουν είναι οι ακόλουθες:
Το πρόγραμμα απευθύνεται στα μέλη του Επαγγελματικού Επιμελητήριου Πιερίας τα οποία δραστηριοποιούνται στους τομείς του τουρισμού, της γεωργίας, των μεταφορών αλλά και άλλων τομέων που αφορούν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που θέλουν να αποκτήσουν σύγχρονες δεξιότητες σε σχέση με το ψηφιακό μάρκετινγκ και να ανταποκριθούν με επιτυχία στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στη σημερινή εποχή.
Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ
Τηλέφωνα: +30 2310 99 67 -82, -88, -83, -81
E-mail: kedivim@auth.gr
Ανάπτυξη: Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ