Το πρόγραμμα ήταν πολύ βοηθητικό και πραγματικά η γενικότερη εμπειρία και το κλίμα ήταν πάρα πολύ καλό. Το επίπεδο γνώσεων πολύ υψηλό.
Ευχαριστούμε πάρα πολύ για όλα !
Το πρόγραμμα ήταν πολύ βοηθητικό και πραγματικά η γενικότερη εμπειρία και το κλίμα ήταν πάρα πολύ καλό. Το επίπεδο γνώσεων πολύ υψηλό.
Ευχαριστούμε πάρα πολύ για όλα !
Το πρόγραμμα παρείχε μια πολύτιμη εισαγωγή σε εναλλακτικές, κοινωνικά ευαίσθητες προσεγγίσεις στο πεδίο των εξαρτήσεων. Η απομάκρυνση από παθολογιοποιητικά μοντέλα και η εστίαση στους κοινωνικούς και πολιτισμικούς παράγοντες αποτέλεσε βασικό πλεονέκτημα της επιμόρφωσης. Ωστόσο, για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής εμπειρίας, θα πρότεινα τα παρακάτω: Ενίσχυση της βιωματικής μάθησης, με περισσότερες διαδραστικές δραστηριότητες (π.χ. μελέτες περίπτωσης, αναπαραστάσεις, παιχνίδια ρόλων).
Άριστα σε όλα και γι’ αυτό σας ευχαριστώ από την καρδιά μου. Εξαιρετικό μαθησιακό κλίμα, ουσιαστική επαφή με τους διδάσκοντες/ διδάσκουσες, δυνατότητα αλληλεπίδρασης και επίλυσης αποριών, γνήσιο ενδιαφέρον από την πλευρά τους, που διασφάλισε και εξαιρετικό κλίμα μεταξύ μας. Συνδυασμός θεωρίας και πράξης, άπειρα ερεθίσματα για δημιουργικότητα. Ένα σχολείο ουσίας που μου έμαθε πολλά, μαζί με την επιθυμία να τα προσφέρω στους δικούς μου μαθητές και μαθήτριες. Σας ευχαριστώ.
Amazingly interesting experience, fun and deeply educational!!!
It was really interesting but it could be connected to EFL teaching as the previous summer program did with lectures on linguistics.
Overall, a very high level and stimulating topics. Hoewever, I would prefer a more interactive methodology with shorter lectures and more class activities or discussion.
Το πρόγραμμα αποτέλεσε μια μοναδικά επικοδομιτική εμπειρία, με πλήρη και ουσιαστική θεματολογία, καλύπτοντας σφαιρικά μέσα από τη μεταδοτικότητα των διδασκουσών όχι μόνο τις βασικές αλλά και τις εξειδικευμένες πτυχές του αντικειμένου. Άριστη οργάνωση υλικού τόσο με λογική και δομημένη πορεία όσο και με δυνατότητα άμεσης αξιοποίησής του στο εκπαιδευτικό περιβάλλον. Στο σύνολό της πρόκειται για ιδιαίτερα επιτυχημένη επιμόρφωση την οποία θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα σε κάθε εκπαιδευτικό.
Thank You very much for navigating in the complex landscape. This is to congratulate to the organizers. The headline topic is very important to address. The program is rich for content, combination of paradigms and perspectives from various fields of life sciences and social sciences, also specialities witin legal science, this selection of speakers and topics brings a high added value. Just one small comment: more complex topics and echr/ecj case law would fit better in morning blocks, while practical lectures and workshops which require less concentration to be scheduled as 3rd or 4th (afternoon attention naturally drops despite of caffeine).
Εξαιρετικό πρόγραμμα, θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα!
Όλα άριστα και άψογα!
Για μένα ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχα σε πρόγραμμα επιμόρφωσης και ήταν μια πάρα πολύ καλή εμπειρία!
Σας αξίζουν Συγχαρητήρια για το Έργο σας!
Αρίστη Διδασκαλία και Στοχευμένη Πρακτική!
Πολύ βοηθητικό για την υλοποίηση του προγράμματος στην δεύτερο βαθμιαία εκπαίδευση.
Συγχαρητήρια!
Εξαιρετικό πρόγραμμα με πολύ καλή καθοδήγηση.
Εξαιρετική εμπειρία για μαθητές και καθηγητές, άψογη διοργάνωση και υποστήριξη. Θερμές ευχαριστίες.
Ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα με πλούσιο υλικό προς μελέτη. Η κ. Σίσκου μας παρείχε οργανωμένες πληροφορίες και σαφείς οδηγίες, ενώ ταυτόχρονα μας προσέφερε διαρκή υποστήριξη και ενθάρρυνση.
Εξαιρετική εμπειρία μαθήματος, πολύ καλά οργανωμένο και πλούσιο υλικό. Οι δραστηριότητες/εργασίες ήταν πολύ ενδιαφέρουσες και εύστοχες.
Your initiative has all the necessary features to reach the level of similar courses or summer schools offered by other institutions, such as Nomiki Vivliothiki or ALBA.
Thank you very much for the demure attention and high quality teachings that were carried out throughout the summer school. All participants were kind, which created a nice group for the week. The catering service is very good!
I learned a lot of things from this summer school and I saw professors that I really admire and I feel blessed that they taught me too much knowledge!
It was an excellent programme. As a professional I found it really helpful and interesting.
Εξαιρετικό πρόγραμμα και ενώ έχω κάνει κι άλλα προγράμματα πάνω στην ειδική αγωγή,ομολογώ ότι κάποια κομμάτια μου ήταν άγνωστα ή δεν τα είχα συναντήσει με τόση λεπτομέρεια. Σας ευχαριστώ πολύ για την συνεργασία και την βοήθεια σας σε έναν τομέα που με ενδιαφέρει πραγματικά κι εργάζομαι συστηματικά στο να γίνω καλύτερη!
Πολύ βοηθητικό πρόγραμμα!
Αποκόμισα πάρα πολλές γνώσεις και διδακτικό υλικό !
Ολοκληρωμένη και πολύ καλά οργανωμένη διαδικασία και εμπειρία εκπαίδευσης!
Τόσο οι θεματικές ενότητες, όσο και οι παρουσιάσεις αλλά και οι εισηγήσεις που μας προωθήθηκαν ήταν εξαιρετικά χρήσιμες και κατατοπιστικές. Ο σχεδιασμός ήταν άψογος και η οργάνωση υποδειγματική, διευκολύνοντας την ενεργή συμμετοχή όλων των συμμετεχόντων. Ευχαριστούμε θερμά τους εισηγητές και τους διοργανωτές για την πολύτιμη αυτή εμπειρία. Αναμένουμε με αγωνία το επόμενο σεμινάριο, με την ελπίδα ότι θα συνεχίσει να μας εμπνέει και να μας ενδυναμώνει στο έργο μας.
Ηταν συνολικά μια πολύ αξιόλογη και θετική προσέγγιση το συγκεκριμένο σεμινάριο. Ενημερωθήκαμε σε πολλά και ενδιαφέροντα θέματα. Με χαρα να συμμετάσχω αλλά και να βοηθήσω σε ότι χρειαστεί για τις επόμενες κινήσεις σας. Ευχαριστώ όλους τους συντελεστές για τη συμμετοχή!
Κάλυψε κενά όσον αφορά στις νέες εξελίξεις, με πλήρεις εισηγήσεις και πληροφορίες, πολύ χρήσιμες για την εργασία μου. Και η διδασκαλία δεν ήταν απόμακρη. Πολύ καλή η επιλογή να αποσταλεί το υλικό των εισηγήσεων με mail μετά το μάθημα.
Μπορείτε να εγγραφείτε στο Newsletter για να μαθαίνετε πρώτοι για τα νέα προγράμματα του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ.