Search
Close this search box.

Αρμοδιότητες Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης

Το Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ έχει τις κάτωθι αρμοδιότητες:

  • την πρωτοκόλληση εισερχόμενων και εξερχόμενων εγγράφων του Κέντρου.
  • τη γραμματειακή υποστήριξη των οργάνων διοίκησης του Συμβουλίου.
  • την παροχή υποστηρικτικού υλικού, πληροφόρησης και καθοδήγησης ως προς τη σύνταξη της πρότασης υλοποίησης εκπαιδευτικού προγράμματος προς τις/τους ΕΥ και ΑΥ των προγραμμάτων.
  • την έκδοση των Πιστοποιητικών Επιμόρφωσης και των Συμπληρωμάτων Πιστοποιητικών των επιτυχουσών/όντων.
  • την τήρηση των διατυπώσεων δημοσιότητας των αποφάσεων του Συμβουλίου του Κέντρου αναφορικά με την έγκριση προγραμμάτων.
  • την ανάρτηση των εγκεκριμένων προγραμμάτων και ανακοινώσεων στην ιστοσελίδα του ΚΕΔΙΒΙΜ.
  • την παροχή πληροφοριών προς τρίτες/ους ενδιαφερόμενες/ους για κάθε είδους πληροφορία που άπτεται της λειτουργίας του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ.
  • την παροχή υποστήριξης προς τις/τους Επιστημονικές/ούς και Ακαδημαϊκές/ούς Υπευθύνους για θέματα διοικητικής φύσεως καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης των εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
  • την τήρηση αρχείου αναφορικά με τις φόρμες αξιολόγησης των προγραμμάτων από τις/τους εκπαιδευόμενες/ους.
  • την τήρηση στατιστικών στοιχείων των προγραμμάτων και των εκπαιδευομένων και την αποστολή τους σε αρμόδιους φορείς.
  • τη συγκέντρωση εκθέσεων υλοποίησης από τις/τους ΕΥ των προγραμμάτων.
  • την τήρηση του ηλεκτρονικού αρχείου του Μητρώου Εκπαιδευτριών/των.
  • την τήρηση του ηλεκτρονικού αρχείου του Μητρώου Εκπαιδευομένων.
  • την τήρηση του ηλεκτρονικού αρχείου του Μητρώου Αξιολογητριών/των.
  • την προετοιμασία επικοινωνιακού υλικού, παρουσιάσεων, εικαστικών, φυλλαδίων, κ.ά.
  • τη σύνταξη οδηγών και άλλων ενημερωτικών εντύπων.
  • τη διοργάνωση ημερίδων και άλλων επικοινωνιακών εκδηλώσεων.
  • τη διοργάνωση συναντήσεων εργασίας με τρίτους φορείς για τη σύναψη συνεργασιών και την ανάπτυξη του Κέντρου.
Μετάβαση στο περιεχόμενο